ניסו אביטן: "כולנו מחכים לרגע שעומר דמארי יחזור לעצמו"

ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג
ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג | יוני אריאלי

אחרי עשרה משחקים ללא ניצחון בכל מסגרות, הפועל תל אביב מקווה לצאת לדרך חדשה בדרבי הקטן של ת"א (שבת, 19:15, ישיר בספורט3): "ה-VAR יכול להרים אותך ולהפיל אותך". אלטמן: "לא חשבתי שכך נפתח את העונה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב לא האמינה הקיץ שהיא תספור עשרה מחזורים ללא ניצחון בכל המסגרות, כאשר רק הפרש שערים מפריד בין הקבוצה לסקציה נס ציונה בקו האדום. אך עם זאת, במועדון מאמינים כי כבר במחזור הקרוב יתחולל שינוי והיכולת תעלה מדרגה בדרבי הקטן של תל אביב נגד בני יהודה (שבת, 19:15, ישיר בספורט3) בבלומפילד.

המאמן ניסו אביטן שמקבל גיבוי מלא מההנהלה מדבר בשעה זאת במסיבת עיתונאים לקראת המפגש הקריטי נגד מחזיקת הגביע: "כולנו כבר רוצים להשיג ניצחון. הנוסחה היא להמשיך לעבוד קשה, לא לאבד תקווה ולהאמין בעצמנו. להכיר בזה שיש לנו פוטנציאל ולעבוד קשה כדי לייצר תוצאות טובות"

ההכנה למשחק: "אנחנו מתאמנים טוב, לא היה לנו הרבה זמן מיום שני אבל במעט אימונים שערכנו השתדלנו לחדד את הדברים קצת יותר טוב. עשינו שיחות, ניסינו לשמור על המוראל. הרמנו כוסית והתחושות קצת יותר נעימות"

מבחן התוצאה: "התוצאה לא עובדת לטובתנו. אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל בשני האירועים האחרונים היו לנו אירועים לא נעימים על המגרש. נגד באר שבע השגנו שוויון, נפסל לנו שער בהחלטת ה-VAR ואז מהצד השני קיבלנו פנדל. אנחנו צריכים להכיר בזה שה-VAR יכול להרים אותך ולהפיל אותך, זה קרה לנו כבר פעמיים העונה. נפילה מאוד מאוד קשה, צריך להבין שגם שקורים דברים כאלה במגרש אסור לנו לאבד את הריכוז ולשמור על היכולת שלנו, הפערים קיצוניים"


אביטן: "ה-VAR גרם לנפילה קשה במשחק האחרון"



המוראל של שחקניו: "בסופו של דבר בני אדם משחקים כדורגל, היינו רוצים לשלוט בתחושות והרגשות שלנו, זה פגע בנו מאוד, אבל מבחינת איכות אני יודע שיש לנו לא מעט שחקנים שיכולים להיות מנהיגים. זיהיתי שיש בעיה מנטאלית, זאת לא הבעיה היחידה, יש לנו כמה בעיות אחרות, אבל אנחנו רוצים להשיג ניצחון ראשון ולשים את זה מאחורינו"

גזרת הפצועים: "שלושה שחקנים נמצאים בספק למשחק הקרוב, אין לנו עוד הרבה זמן. אנחנו עושים מאמץ להכשיר כמה שיותר שחקנים ונקווה שכולם יוכלו לקחת חלק במשחק".

התרגול הטקטי: "אמנם תירגלנו 3 בלמים מתחילת השבוע, אבל לא שיחקנו בצורה כזאת מהדקה הראשונה נגד באר שבע. כל שיטה היא לגיטימית, אנחנו קצרים בחוליית ההגנה בגלל הפציעות. האפשרויות שלי מוגבלות, אבל באותה נשימה, כל דבר מהווה תירוץ. צריך להסתדר עם מה שיש בסגל ואנחנו רוצים לצאת לחג
עם חיוך". 

חוליית ההתקפה: "אני חושב שקמארה היה בסדר גמור במשחק הראשון. ראינו שיש לו איכויות, כמובן שהוא צריך להתחבר ולהבין יותר טוב מה אנחנו רוצים ממנו. הוא היה קצת עצבני ודיברנו על זה, הוא חלוץ מצוין, אהוב ומוערך מאוד בקבוצה. עשינו לו עוול ששיתפנו אותו מוקדם מדי, עומר דמארי מתאמן וכולנו מחכים לרגע שהוא יחזור לעצמו. אני בטוח שהוא עוד יעשה פה דברים יפים".


אביטן: "מחכים שעומר דמארי יחזור לעצמו" (אודי צטיאט)

גם הקשר עומרי אלטמן נכח במסיבת העיתונאים: "כמו שניסו אמר, אני מאמין שברגע שנשיג ניצחון נצליח ליצור מומנטום. אני באמת מאמין בקבוצה הזאת. צריך להמשיך להתאמן חזק, אנחנו עושים הרבה שיחות בינינו ולא רק עם הצוות המקצועי, מנסים להרים אחד את השני. יש מנהיגים, יש כאלה שלוקחים אחריות, זה חשוב וטוב לראות שיש לנו שחקנים כאלה בקבוצה. אני באמת מאמין שאנחנו מסוגלים לצאת מהלופ הזה".

האם חשבת שכך הקבוצה תיראה? "לא, לא חשבתי שזה מה שיקרה, אף אחד לא חשב ככה. אבל צריך להמשיך לעבוד קשה בפן האישי והקבוצתי, אנחנו רוצים להיות קבוצה ראויה, לשם אנחנו מכוונים מתחילת העונה".

התמיכה מהאוהדים: "מאוד מרגש, התצוגה של הקהל בבאר שבע הייתה מדהימה. הגיעה כמות יפה והם תמכו לאורך כל המשחק, אפשר להבין את האכזבה והבאסה, בהחלט מגיע להם ניצחון שיעניק להם טיפה שקט וירגיע את כל המערכת, לא רק אותם".




אלטמן: "התמיכה של אוהדי הפועל ת"א מדהימה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי