טאפוקו בספק לאשדוד. סילבס: "אנחנו צריכים להיות טובים בכל מערך"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

הפועל חיפה תחסר את הקשר הצרפתי במפגש עם הדרומיים, המאמן: "יש לנו שחקנים שצריכים להיות בנבחרת". על היריבה: "קבוצה מאוד ביתית, עשו שדרוג בסגל". על בן בסט: "כל אדם טועה, אנחנו משפחה מחבקת"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד בצל פרשת עדן בן בסט, שהסעירה את הקבוצה השבוע. חיים סילבס אמור ליהנות מסגל מלא בשבת הקרובה, פרט לקווין טאפוקו שעדיין בספק. הבוקר (חמישי) ערכו האדומים-שחורים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן.

סילבס אמר לקראת אשדוד: "כל הפסד הוא צורב והתאוששנו בדיוק כמו אחרי ניצחון. ניתחנו את המשחק ואנחנו ממשיכים הלאה למשימה הבאה. הלך הרוחות משתנה משבוע לשבוע ואנחנו רוצים להיות בצד החיובי".

על היריבה: "אשדוד היא יריבה קשה, שעשתה שדרוג גם בסגל השחקנים וגם רמת המשחק והיא קבוצה מאוד ביתית, אבל גם אנחנו לא פראיירים ונגיע בדרך שלנו ונעשה הכל כדי לנצח".

ינסה לחזור למסלול הניצחונות נגד אשדוד. סילבס (מאור אלקסלסי)
ינסה לחזור למסלול הניצחונות נגד אשדוד. סילבס (מאור אלקסלסי)

המערך: "אנחנו יודעים איך נעלה, אבל בטח שלא נפרסם את זה. אנחנו קבוצה טובה בכל מערך ולא ניצחנו את חדרה כי הכל היה לא נכון. התפקיד שלנו הוא להיות ממוקדים במטרה, בין אם נחליט על ארבעה שחקני הגנה או על שיטה של שלושה בלמים".

בן בסט: "הוא חזר להתאמן אחרי שעשה טעות. כל בן אדם טועה ואנחנו משפחה מחבקת, אחרי כל מעשה של כל אחד יש השלכות. נחליט מקצועית ומי שטוב יהיה בסגל. בן בסט הגיע כקפטן וכשחקן מוביל להפועל חיפה ואנחנו בדרך לעונה ארוכה ולא בונים על 11 שחקנים, אלא על כל הסגל. הכל מקצועי וגם אם ההחלטה הייתה שגויה, צריך לקבל אותה. יש פה 15 שחקנים לפחות שיכולים לפתוח, אנחנו מקצוענים וצריכים להתמודד עם סגל רחב. יש שחקנים לא פחות בכירים מבן בסט שהוחלפו, כמו ורמוט שלא פתח במחזור הראשון וקיבל את זה כמו שצריך".

לסיום אמר המאמן: "אני חושב שיש לנו שחקנים שצריכים להיות בסגל הנבחרת ואני מקווה שייראו את זה כבר במשחק הקרוב מול אשדוד".

עדן בן בסט.
עדן בן בסט. "כל אדם טועה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי