בכר לקראת רעננה: "לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הדרומיים לקראת המשחק הקרוב: "מתכוננים למשחק קשה מאוד. חייבים להמשיך את הלחץ והאגרסיביות שהצגנו נגד הפועל ת"א". סבג: "לא מודאג מהעובדה שעוד לא מצאתי את הרשת"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה השבוע למסלול הניצחונות עם 0:3 חלק נגד הפועל תל אביב, והיום (חמישי) הדרומיים ערכו מסיבת העיתונאים לקראת המחזור החמישי בליגת העל בו יארחו את הפועל רעננה (שבת, 20:25 שידור ישיר בספורט4). המאמן ברק בכר ונאור סבג התייצבו מול המיקרופונים ודיברו לקראת ההתמודדות.

בכר בפתיחת דבריו: "אנחנו צריכים להמשיך את הלחץ והאגרסיביות שהצגנו נגד הפועל ת"א. זה יכול להיות משחק קשה מאוד, נגד קבוצה שיודעת להתגונן טוב ולצאת למתפרצות שיכולות להביך את היריבה. אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד".

המשחק הקרוב: "אין מה לחשוב על הניצחון הקודם. צריך להתעסק רק במשחק הקרוב, ולהמשיך את המומנטום החיובי. כמו שניצחנו שני משחקים, לפני כן לא ניצחנו בשניים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות".

בכר.
בכר. "מתכוננים למשחק קשה. אסור לנו לאבד עוד נקודות" (דני מרון)

ההרכב שיפתח: "כל משחק לגופו וזה תלוי גם בקבוצה היריבה. זה ברור שאם מציגים יכולת רעה אז נעשים שינויים. רק לאחר האימונים הקרובים אני אקבל את ההחלטות על ההרכב שיפתח. יכול להיות שיהיו שינויים".

מלבד המאמן, גם הקשר נאור סבג דיבר לקראת המשחק: "זה ברור שביטחון של שחקן עולה לאחר שהוא מקבל דקות משחק ונראה טוב. אני מתכוון להמשיך ככה ולעבוד קשה על המגרש".

כיבוש שערים: "כרגע אני לא מודאג מהעובדה שהכדורים שלי לא נכנסו לשער. כל עוד אני מאיים הרבה ומגיע להזדמנויות אני בטוח שזה יגיע. אני יעשה הכל כדי לעמוד לרשותו של בכר".

סבג.
סבג. "לא מודאג מהעובדה שעוד לא כבשתי" (דני מרון)

שחקן בית: "אני בהחלט מרגיש חלק מהמשפחה של הפועל ב"ש. לא יודע אם להגיד שחקן בית כי עזבתי עוד לפני גיל נוער. אבל בכל מקום שאני מסתובב בעיר נותנים לי תחושות חמות של בית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי