שועה: "טעיתי, מתנצל על השטות שעשיתי. ככה לא מתנהגים"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי חיפה, שהודח מהסגל נגד נתניה ואף יעמוד לוועדת משמעת בעקבות הבילוי שלו בתל אביב עד שעה מאוחרת, כתב בפוסט באינסטגרם: "למדתי מהמקרה הזה הרבה, מחכה להחזיר לאוהדים על כר הדשא"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
לאחר שנצפה מבלה במסעדה עד מאוחר בלילה לפני משחק של מכבי חיפה, ממנו הוצא מהסגל בשל התקרית, ירדן שועה פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מתנצל על התקרית ומסביר את הצד שלו בפרשה.


"אוהדים יקרים, מועדון מכבי חיפה וחברים", פתח שועה, "טעיתי. אני מבקש להתנצל בפניכם על השטות שעשיתי. ככה לא מתנהגים. למדתי מהמקרה הזה הרבה, אני מאוד אוהד את המועדון ומחובר אליכם! מחכה כבר להחזיר לכם על כר הדשא".


"חברים שלי, גאה בכם על הניצחון אתמול", הוסיף החלוץ, "בהזדמנות זאת רוצה לאחל לכם חג שמח ושנה טובה… יאללה מכבי!".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ערב טוב אוהדים יקרים, מועדון מכבי חיפה וחברים, טעיתי. אני מבקש להתנצל בפניכם על השטות שעשיתי. ככה לא מתנהגים. למדתי מהמקרה הזה הרבה. אני מאוד אוהב את המועדון ומחובר אליכם! מחכה כבר להחזיר לכם על כר הדשא. חברים שלי גאה בכם על הניצחון אתמול! בהזדמנות זאת רוצה לאחל לכם חג שמח ושנה טובה… יאללה מכבי

A post shared by yarden Shua (@yardenshua_) on



מוקדם יותר היום הוחלט במכבי חיפה להעמיד את שועה לוועדת משמעת בעקבות הפרת התקנון שלו, והוא יושעה מהאימונים לשלושה ימים עד קיום הוועדה. "לא נתפשר על משמעת", הבהירו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי