רוני לוי תרגל את ההרכב שפתח בגביע הטוטו, אך עדיין מתלבט

אנטואן קונטה, אנתוני וארן, ליוואי גארסיה
אנטואן קונטה, אנתוני וארן, ליוואי גארסיה | דני מרון

על פי האימון המסכם למכבי ת"א, פלומיין ו-ורדסקה שוב אמורים לפתוח, אבל המאמן שוקל לערוך שינוי של הרגע האחרון. גרסיה לקראת המשחק: "לא פתחנו טוב את העונה, עכשיו הקבוצה מפוקסת ואנו מצפים לתוצאה טובה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
לבית"ר ירושלים לא היה יותר מדי זמן לחגוג את הזכייה בגביע הטוטו, כי כבר מחר (שבת, 20:30) היא תפגוש פעם נוספת את מכבי תל אביב, הפעם באצטדיון הביתי "טדי" ובמסגרת המחזור החמישי בליגת העל. ה-0:2 על האלופה באמצע השבוע היה ניצחון שני רצוף של רוני לוי ושחקניו אחרי שבשבת שעברה הם שבו מקריית שמונה עם ניצחון הבכורה לעונה, אבל מעידה נוספת מחר, שתשאיר אותם עם ניצחון ליגה יחיד, שוב עלולה להיות בעוכרי המועדון.


באימון הבוקר היום, תרגל רוני לוי את ההרכב שפתח בגביע הטוטו, עם פרדי פלומיין ולירן רוטמן באגפים ועם ליוואי גרסיה על הספסל, כשדיוגו ורדסקה תורגל בהרכב כבלם. מאוחר יותר הוא שינה את ההרכב, כשטל בן חיים, גרסיה וגדי קינדה תורגלו ב-11. נראה כי רק מאוחר יותר, הערב, הוא יחליט על ההרכב הסופי. שלומי אזולאי תורגל ב-11 ומאוחר יותר הוחלף באנתוני וארן.


גרסיה, שעלה מהספסל ובישל את השער הראשון בגמר גביע הטוטו, אמר לקראת המשחק: "אנחנו בוטחים בעצמנו וצריכים לדעת שלפנינו משחק קשה, אבל נעבוד בשביל לנצח. הקבוצה מפוקסת, מוכנה ואנחנו מצפים לתוצאה טובה. היה נחמד לזכות בתואר, זכינו לאהבה מהקהל וכל השחקנים והצוות התרגשו, וכעת מצפה לנו את אחד המשחקים הכי חשובים – לא פתחנו טוב את העונה, זה משחק חשוב ועלינו לנסות לנצח".


על כך שהוא טרם הבקיע העונה: "זו פתיחת עונה לא קלה מבחינתי, אבל אני בוטח ביכולת שלי ואני מקווה שבקרוב אבקיע את השער הראשון ואוריד קצת לחץ. אם זה יקרה בשבת? אני מקווה".



גרסיה ושחקני בית"ר חוגגים. "אחד המשחקים הכי חשובים" (דני מרון)


בנושא אחר: ההנהגה העולמית של תנועת בית"ר החליטה להעניק השנה את "מגן ההדר הבית"רי" לשנת 2019 לבעלים משה חוגג ולמועדון. תנועת בית"ר נימקה את החלטתה בכך ש"חוגג פועל בשנה האחרונה ביתר שאת להשבת ערכי ז'בוטינסקי לבית"ר ירושלים בדרך ההדר של 'ואהבת לרעך כמוך', תוך מאבק עיקש בתופעות שליליות ומחזיר את המורשת החינוכית וההיסטורית למועדון".


חוגג מסר בתגובה: "זאת גאווה גדולה לקבל פרס כזה. ההיסטוריה של בית"ר לא היתה שלמה ללא ההדר וללא תורת ז'בוטינסקי. אני מודה לתנועת בית"ר על הכבוד בשמי ובשם הקבוצה. נמשיך לצעוד בדרך בה אנחנו מאמינים ושמחים לקבל את הכבוד". המגן יוענק ע"י מנכ"ל ההנהגה העולמית של בית"ר, עו"ד נריה מאיר, לפני המשחק בשבת.




הרכב משוער:
 איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה (טל בן חיים), אור זהבי, מקס גרצ'קין; עדי תמיר, עלי מוחמד, דן איינבינדר; גדי קינדה, פרדי פלומיין (ליוואי גרסיה, לירן רוטמן); שלומי אזולאי (אנתוני וארן).



ה-11 שניצחו את מכבי ת"א בטוטו ימשיכו בליגה? לוי מתלבט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי