התלבטות בין קוגבנייה לדרור, גוטמן: "נצטרך להיות בשיא שלנו"

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | מאור אלקסלסי

לקראת ק"ש, אורן גולן שלח מסר ברור לשחקני חדרה: "זה יכול להיות משחק ההישארות שלנו". המאמן אמר: "התוצאות של היריבה שקריות ולא משקפות את היכולת". נשים וחיילים ייכנסו בחינם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר שני ניצחונות רצופים, הפועל חדרה מקווה להמשיך את הרצף החיובי נגד נועלת הטבלה קריית שמונה. במועדון אף הגדירו את המשחק הקרוב כאחד החשובים של העונה ואף היועץ המקצועי אורן גולן ערך אתמול (חמישי) אסיפה עם השחקנים ואמר: "אני רוצה שנביא את ההקרבה והריכוז מהמשחקים האחרונים. זה יכול להיות משחק ההישארות שלנו. אם ננצח ונפתח פער של 10 נקודות מקריית שמונה, זה יהיה כבר משמעותי".

המאמן אורי גוטמן צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שניצח בסמי עופר ביום ראשון האחרון, כאשר ההתלבטות היחידה היא בחלק ההתקפי. סלים עמאש ייעדר לאחר שנפצע בחיפה ועדיין לא ברור מה חומרת פציעתו. שגיא דרור או דידייה קוגבנייה, יפתחו ב-11.

המאמן אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מאוד בשבת. התוצאות של קריית שמונה עד כה משקרות ולא משקפות את היכולת. מדובר בקבוצה עם שחקנים איכותיים מאוד. הפסדנו להם בגביע הטוטו במשחק שהיה צריך להסתיים בתבוסה".


אורן גולן. "זה יכול להיות משחק ההישארות שלנו" (אודי ציטיאט)

"אני מצפה לגישה בוגרת ואחראית של הקבוצה שלי למשחק הזה. נצטרך להיות בשיא שלנו בכדי לעשות תוצאה טובה. אנחנו מקווים לראות את הקהל שלנו במלוא כוחו נותן לשחקנים רוח גבית ותמיכה משריקת הפתיחה ועד סיום המשחק".

בנושא אחר, לרגל ראש השנה החדשה, הפועל חדרה תערוך בשבת הקבוצה מבצע מיוחד. חיילים בישרות ייכנסו חינם לאחר הצגת חוגר. בנוסף גם נשים וילדים (עד גיל 15) שיגיעו עם חולצות אדומות ייכנסו אף הם חינם. הקבוצה בחג תציע מבצע מיוחד למנוי של 500 שקלים רק ביום המשחק בקופות.


אוהדי הפועל חדרה. נשים וילדים יכנסו בחינם (ערן לוף)

מהנהלת חדרה נמסר: "ראש השנה הוא רק תירוץ. אנחנו עושים הכל על מנת למשוך עוד ועוד אוהדים. לשמחתנו גם ללא המבצעים יש להם סיבה טובה להגיע לאחרונה, אנחנו מקווים לראות יציעים מלאים ואדומים בשבת נגד קריית שמונה".

הרכב משוער: אוסטין אגידה, חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה (שגיא דרור), רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי