קבהא התעמת עם צרפתי והוצא מהסגל, מליקסון חוזר לאימונים

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

הקשר נגרע מסגל הפועל באר שבע למשחק בשבת (20:25 בספורט וגם יתייצב לוועדת משמעת עקב דבריו לעוזר המאמן, לעומתו הקפטן קיבל אישור רפואי והוא ישוב בהדרגה: "מתרגש מאוד, אעשה הכל כדי לחזור במהרה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הציגה את אחד ממשחקיה היותר טובים לאחרונה כשהביסה ביום שני 0:3 את הפועל תל אביב, וכבר מחר (שבת, 20:30 בספורט4) היא תנסה לרשום ניצחון ביתי נוסף כשתפגוש את הפועל רעננה, שמאז שהפתיעה 1:2 את בית"ר ירושלים היא הובסה על ידי הפועל חדרה ובמחזור שעבר איבדה נקודות בתוספת הזמן כשרועי גורדנה מאשדוד השווה ל-1:1.

שניים שלא יעמדו לרשותו של ברק בכר למפגש הם מרואן קבהא שהמועדון הודיע היום על גריעתו מהסגל לרעננה וכן הקשר תומר יוספי. לספורט1 נודע כי במהלך האימון צרפתי פנה לקבהא עם מספר הערות, אלא שהקשר נפגע מהן וענה לו. צרפתי דיווח על כך לבכר, שהחליט לנפות את קבהא מהסגל לקראת המשחק. לאחר מכן שוחחו קבהא וצרפתי וההדורים בין השניים יושרו. לעומתו, יוספי הצעיר נפגע באימון אמש וסובל מנקע בקרסול.

שחקן נוסף שלא ישחק, אבל במועדון מקווים לראותו בקרוב על כר הדשא הוא מאור מליקסון. כידוע, לפני כארבעה חודשים עבר מליקסון ניתוח בשרירי הבטן, אלא שהניתוח הסתבך ולאחר יומיים פונה השחקן לבית החולים כתוצאה מדימום פנימי בבטן ועבר ניתוח נוסף. מספר ימים לאחר שהתייצב מצבו, עבר מאור ניתוח נוסף, הפעם להוצאת קריש דם מרגלו. למרות שבתחילה נראה כי הסיכוי לכך נמוך, קיבל לאחרונה השחקן אישור רפואי לחזור בהדרגה לאימונים מלאים והוא צפוי לשוב לפעילות מלאה תוך חודש

הבוקר אמר על כך מאור מליקסון: "אני מתרגש מאוד לחזור להתאמן, ואעשה הכל על מנת שאוכל לחזור לסגל כמה שיותר מהר. אני רוצה להודות לכל אלה שדאגו, שלחו הודעות והתקשרו, ריגשתם אותי מאוד. מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה!".

רחמים ומליקסון. הקפטן מתקדם לקראת חזרה (לירון מולדובן)

הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם, בסיומו יחליט המאמן, ברק בכר, האם ארנסטס שטקוס שסוחב פציעה ברגלו מאז משחק הליגה מול אשדוד, יחזור לשער, או שאוהד לויטה, שהחליף אותו בהצלחה, ימשיך לקבל את הקרדיט במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי