אבוקסיס לשחקנים: "רוצה משמעת, נחישות ומאה אחוז לחימה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

לאחר אכזבתו הקשה מהיכולת נגד נס ציונה, מאמן בני יהודה ניסה לדרבן את שחקניו לקראת הפועל ת"א (שבת, 19:30 בספורט3). בן אז'ובל: "נגעלנו מעצמנו במשחק האחרון, זה היה מביש". ליואיץ' צפוי לזכות לדקות ראשונות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שתתארח בשבת אצל הפועל תל אביב (19:30, ישיר בספורט3), ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה למשחק. לפי התרגול הטקטי, מסתמן שהמאמן יוסי אבוקסיס יפתח עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותו, כאשר מוחמד גאדיר, שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי, ישוב להרכב ויפתח כחלוץ בודד בחוד.

דן מורי, אלבן פנישי ואליסון דוס סנטוס ירכיבו את מרכז ההגנה, כאשר איסמעילה סורו ישתף פעולה עם תאמבי סגס ועמית זנטי בקישור. הקשר הסרבי, מתיאה ליואיץ', שהגיע מבלננשש הפורטוגלית וחתם בתחילת השבוע לשנתיים, ייכלל בסגל ועשוי לקבל דקות ראשונות.

בשבוע שעבר, בניצחון על נס ציונה, התאכזב אבוקסיס מהיכולת החלשה שהציגה הקבוצה, בעיקר במחצית השנייה, שהייתה דלה מאוד באירועים. "לא משנה אם אתם טובים או לא, לא חשוב אם הולך לנו או שהמשחק תקוע, אתם תמיד נלחמים ותמיד ממושמעים", אמר המאמן לשחקניו לקראת המשחק נגד האדומים. "אני רוצה לראות משמעת, נחישות ו-100 אחוז לחימה, עם זה הולכים לקרב. היכולת שלנו עוד תשתפר, אבל אם נהיה ממושמעים, לוחמים ונדאג אחד על השני בזמן המשחק, עם זה אפשר ללכת הלאה ולהתקדם", הוסיף המאמן.

"כל השבוע אני שומע מאוהדים ושחקנים פה שהפועל תל אביב היא סוג של כבשה שחורה עבור בני יהודה", אמר החלוץ בן אז'ובל לקראת המשחק. "אני לא חושב שצריך להילחץ מזה. צריך לבוא בגישה נכונה וחכמה למשחק הזה ואני מקווה שנצא עם שלוש נקודות. מבחינתנו שום דבר לא משנה. אנחנו באים עם אותה גישה לכל משחק. נצטרך לבוא שקטים וחכמים ואם לא הולך לא להילחץ מזה ואז לעשות טעויות טקטיות ודברים שלא תרגלנו".


אז'ובל. עדיין רחוק משיאו (אודי ציטיאט)

כחלק מאכזבתו מהיכולת נגד נס ציונה, אבוקסיס את הופעתה של הקבוצה כ"מבישה וחלשה" ואז'ובל התייחס לדברים ואמר: "אני חושב שזה היה משחק מביש שלנו, ואנחנו עצמנו השחקנים דיברנו בינינו ונגעלנו מעצמנו, אבל קורה שיש משחקים כאלה וגם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח ואני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות, שזה הכי חשוב. קבלת ההחלטות שלנו צריכה עוד להשתפר ואנחנו כאן לא מעט שחקנים צעירים וצריכים להתחבר, אני מקווה שבמשחקים הבאים ניראה הרבה יותר טוב".

על הקושי של הקבוצה במשחק ההתקפה: "אני שוב חוזר על זה שאנחנו קבוצה צעירה וחדשה שצריכה להתחבר. אני יכול להגיד עליי אישית, שאני עדין לא בשיא הכושר שלי, אפילו לא 50 אחוז. התחלתי את האימונים עם עכו, ולא עשיתי הכנה כמו שצריך ולאט לאט אני נכנס לעניינים. התחברתי כאן מהר מאוד, גם מקצועית וגם חברתית ועכשיו חובת ההוכחה עליי, מקווה שנעשה עונה יפה".


הרכב משוער
: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אלבן פנישי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, אבישי כהן, עמית זנטי, מוחמד גאדיר (דור ג'אן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי