גל שיש יערוך בכורה בהרכב. דגו: "צריכים לחזור לעקרונות שלנו"

דג'וראס ברטקוס כועס
דג'וראס ברטקוס כועס | מאור אלקסלסי

האחרונה בטבלה מקווה להשיג נקודות ראשונות מול הפועל חדרה, בעוד הפסד נוסף עלול להביא לזעזוע על הקווים. המגן שהצטרף לאחרונה יקבל קרדיט במקום בן שמעון, אדניי יחזור ל-11 וברטקוס צפוי להמשיך בשער

(גודל טקסט)

שבוע סוער עבר על הפועל קריית שמונה. מעבר להפסד הביתי לבית"ר ירושלים, שהשאיר את הצפוניים עם אפס נקודות במקום האחרון, הגיעה גם ההודעה של הבעלים איזי שרצקי לפיה הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה ולהעביר את זכויות הניהול למנכ"ל יוסי אדרי.

הדבר פגע עמוקות בשחקני הקבוצה, שדיברו על אי וודאות סביב עתיד המועדון ולכן גם אדרי עצמו וגם המאמן מסאי דגו אספו את השחקנים לשיחות אישיות במטרה להבהיר כי שום דבר לא השתנה. באשר למאמן, מעמדו של דגו התערער בעקבות פתיחת העונה החלשה וכבר עלה שמו של קובי רפואה כמועמד להחליפו, אך במועדון החליטו להמשיך ולתת את הגיבוי לדגו.

למרות האמור לעיל, לכולם ברור כי הפסד נוסף מול חדרה יעצים את גודל הכישלון בפתיחת העונה. דגו עצמו אמר לקראת המשחק: "עשינו השבוע אותן הכנות כמו שבוע לפני כן. עשינו מספר שיחות אישיות השבוע ואנחנו יודעים שהתוצאות עד כה לא טובות ובעיקר היכולת לא טובה ולכן אנחנו צריכים לחזור לעקרונות שלנו ולדרך שלנו ורק ככה נוכל להשיג נקודות ונקווה שזה יקרה כבר מול חדרה".


דגו. הפסד גם לחדרה כבר עלול להוביל לזעזוע (מאור אלקסלסי)

על פי האימון המסכם, נראה כי המאמן מסאי דגו נותן קרדיט לרוב ההרכב שפתח מתחילת העונה, מתוך אמונה שאותם שחקנים יידעו להביא את הנקודות הראשונות מחר מול חדרה. מי שצפוי לערוך בכורה הוא המגן גל שיש שיפתח על חשבונו של אמיר בן שמעון, בעוד ג'יימס אדניי יחזור ל-11.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, יובל לוין, מרקוס דניז, עידן נחמיאס, גל שיש, עדן קארצב, סילאס דה סילבה, סמואל בראון, ג'יימס אדניי, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי