איציק ניסנוב: "מתבייש מאיך שהקבוצה נראית, זה לא מה שרצינו"

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב ושרון ניסנוב | עדי אבישי

לרגל השנה החדשה, בעלי הפועל ת"א התראיין באתר הרשמי: "התפקיד שלנו הוא לקחת את הקבוצה למקום טוב יותר וכרגע זה לא מצליח". האוהדים: "הקהל שלנו הוא הנאמן בארץ". העתיד: "נחזור למקום הטבעי, איתי או בלעדיי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (שבת 19:15, שידור ישיר בספורט3) את בני יהודה בבלומפילד בתקווה לרשום ניצחון ראשון לפני השנה העברית החדשה. לכבוד ראש השנה אחד מבעלי הקבוצה איציק ניסנוב דיבר בפתיחות באתר הרשמי של הפועל תל אביב על מצבה של הקבוצה ועל המטרות בעתיד.

ניסנוב פתח את דבריו ואמר: "הפועל תל אביב עוברת תקופה לא קלה, חשבנו להיות במקום אחר, אחרי מחזור רביעי. חשבנו שהיא תהיה יותר מחוברת ואני מקווה שעם הסבלנות שלנו ושל הקהל הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב".

"צריך לתת לשחקנים ביטחון ואני מאוד מאמין בהם שהוא יוציא אותם למצב שהם נמצאים בו, לא שהמצב כל כך גרוע. אנחנו בסך הכל במחזור רביעי אבל אני מאוד מאמין בסגל הקיים".


"הפועל תל אביב נמצאת בתקופה לא טובה" (דני מרון)

המטרות האישיות: "התפקיד של הבעלים הוא לקחת את הפועל תל אביב למקום שהיא צריכה להיות וכרגע זה לא מצליח לנו. אבל הקבוצה עברה טראומה קשה והיא אפשר ביום אחד להפוך אותה לקבוצת צמרת".

ניסיון למכור את הקבוצה: "אנחנו לא נכנסו להפועל תל אביב כדי להישאר, אבל לצערי הפועל תל אביב תשע שנים מחפשת בעלים ואין אף אחד שרוצה לקנות אותה, מי שאומר שכן משקר. יכול להיות שיש כאלה שרוצים לעשות סיבוב בתקשורת, אבל לא ניתן לזה יד. אם יבוא מישהו שירצה לרכוש את הפועל הפועל תל אביב, זה ייגמר בתוך חמש דקות".

"לא קל להיות בעלים של קבוצת כדורגל, ההתעסקות בהפועל תל אביב לוקחת ממני כמעט את כל היום, אבל נכנסו לזה לאהבה, אפשר לזרוק את הקבוצה ולתת את זה לידיים לא אחריות. אנחנו נשתדל ואני מקווה שנצליח לעמוד בזה ולהעביר את הקבוצה לבעלים שראויים לקבוצה הזאת".


"יש יחסים מאוד טובים עם הבעלים האחרים" (יוני אריאלי)

היחסים עם הבעלים האחרים: "יש יחסים מאוד טובים על הבעלים כאשר המטרה היא הצלחת הפועל תל אביב. יש יחסי חברות ולפעמים לכל אחד יש דעה שונה, ואפילו אני לא שולט על מה שאחי חושב. אבל בסך הכל יש יחסים טובים וחלוקת עבודה מאוד מסודרת".

"אני לא יודע כמה הקהל מבין, אבל אם נגיד שנרצה למכור את הקבוצה, זה דבר לא טוב לקבוצה. כאשר יש אי וודאות, שחקנים ואנשי צוות לא ירצו להגיע. אף אחד לא באמת חושב שהוא צריך להיות הבעלים העתידיים של הפועל תל אביב, להתעסק בזה רק יפגע בקבוצה".

על המאמן: "צר לי על מה שניסו אביטן עובר ואנחנו ננסה לעשות הכל כדי שהוא יצליח. אני חושב שהרבה אנשים בטח בתקשורת מסיקים מסקנות מהר מדי. בקבוצה יש הרבה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר, ואני מקווה מאוד שהתוצאות בהמשך יביאו שקט למערכת".

ההתנהלות הכלכלית: "מועדון הפועל תל אביב חי וקיים, מתנהל בצורה כספית בצורה מאוד שקולה, הקבוצה לא חייבת לאף אחד שקל, אני רוצה בתור אוהד שיגיעו השחקנים הכי טובים, אבל לצערנו אנחנו יכולים להביא את מי שאנחנו יכולים להגיד. התקציב הוא 17 מיליון שקל שהוא לדעתי התקציב החמישי בליגה".


"נעשה הכל כדי שניסו אביטן יצליח" (יוני אריאלי)

הבעלים שיבח את הקהל של הקבוצה: "הקהל של הפועל תל אביב הוא לדעתי הוא הנאמן בארץ, הקהל רכש כל כך הרבה מנויים השנה למרות השנים הקשות ואנחנו רצינו ופיללנו כדי שתהיה קבוצה טובה. אני אפילו מעט מתבייש מאיך שככה הקבוצה נראית, זה לא מה שרצינו".

סגירת מתחם האימונים: "אני כבר מזמן חושב שמועדון כמו הפועל תל אביב, המתחם אימונים צריך להיות סטרילי. אני חושב ששחקני כדורגל צריכים קודם כל לא לבוא במגע עם קהל ושקט. קשה מאוד שמתחם חודורוב יהיה סטרילי בגלל איך שהוא בנוי אבל זה ישתנה בעוד מספר חודשים. לצערי היו לא מעט מקרים שקהל הגיע לאימונים ונוצר מגע פיזי בינו לבין השחקנים שהיה יכול להגיע למקומות לא טובים ואני כבעלים צריך קודם כל לשמור על בריאות השחקנים. בנוסף לזה שלצערי וזה קרה מספר פעמים שכל פעם שהקהל בא והפגין. השחקנים לקחו את זה בצורה מאוד קשה ותמיד במשחקים אחרי השחקנים נראו ממש לא טוב".


"מקווה שבלומפילד יידע לשדרג את הקבוצה" (עדי אבישי)

העתיד של הקבוצה: "אני רואה את הפועל תל אביב חוזרת בעוד מספר שנים למקום הטבעי שלה, גם אם לא ייצא רוכש שאני כן מקווה שיימצא. אני מקווה שבלומפילד יידע לשדרג את הקבוצה מבחינה כלכלית. הדרכים לשדרג את הקבוצה היא או הרבה כסף או שהקבוצה תייצר שחקנים טובים ותמכור אותם".

לסיכום אמר ניסנוב לפני שאיחל חג שמח: "אנחנו נעשה הכל ונעשה את כל המלחמות לטובת הפועל תל אביב. כל המלחמות שאנחנו עושים הם רק לטובת הפועל תל אביב. הקבוצה נמצאת כיום במקום אחר במחלקת הנוער ויש שחקנים מאוד מוכשרים. לפני כן היו שחקנים שנשרו לקבוצות אחרות, כיום זה כמעט ולא קורה. וגם אנחנו יכולים לראות שהשנה הנוער עשה התקדמות מאוד גדולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי