איזי שרצקי: "אם גולדהאר יעזוב, אשמח לקחת את מכבי תל אביב"

שרן ייני, איזי שרצקי
שרן ייני, איזי שרצקי | מאור אלקסלסי

בעלי קריית שמונה התראיין בתכניתו של יוני הללי ב-104.5FM והפתיע: "כל חיי אני אוהד הקבוצה וגם הילדים שלי. מיץ' הוא הבעלים הכי טוב בארץ ונקווה שלא ילך". אילון אלמוג בתוכניות למשחק נגד בית"ר ירושלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

איזי שרצקי מאיים מאיים בשבועות האחרונים שהוא עלול לעזוב את הפועל קריית שמונה, לא בפעם הראשונה שהוא אומר דברים כאלה בשנים האחרונות, אבל היום (שישי) התראיין בעלי הקבוצה ב-104.5FM ודיבר דווקא על מכבי תל אביב.

שרצקי, שידוע באהדתו למכבי תל אביב וכאיש המועדון בעבר, אמר בתכנית "הללי אורגינל": "אני כל החיים שלי נולדתי מכבי תל אביב, הילדים שלי וכולנו אוהדים. אם מיץ' גולדהאר חס וחלילה יילך, למרות שהוא בעל הבית הכי טוב בארץ, אני אשמח לקחת את הקבוצה".

כמובן שמדובר במהלך שלא על הפרק ובמכבי תל אביב מתכוננים כרגיל להכנות למשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:30 בטדי). המאמן ולדימיר איביץ', נכון לשעות הצהריים, עדיין לא פירסם את סגל השחקנים שיתלבש למשחק בטדי. לשחקנים נאמר שהרשימה תפורסם מאוחר יותר וייתכן שהמאמן הסרבי מעדיף לשמור את כל שחקניו בסוג של מוכנות לקראת המשחק.

כזכור, גם לפני גמר גביע הטוטו העדיף איביץ' להזמין 21 שחקנים להתכנסות בבית המלון, ורק ביום המשחק והודיע על 18 המתלבשים – רק כשהקבוצה הגיעה לאצטדיון. בכל מקרה צפוי המאמן הסרבי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד בגמר באמצע השבוע.


סבוריט ישוב להרכב, עטר לספסל? (דני מרון)

צמד המגנים אנריק סבוריט ואנדראה ג'ראלדש ישובו להרכב, גם דן גלזר שנכנס כמחליף באמצע השבוע יפתח בקישור האחורי. בנוסף, איילון אלמוג שבלט מאוד בגמר גביע הטוטו ואף קיבל מחמאות מאיביץ', במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול, עשוי להמשיך ולקבל קרדיט גם מחר, אם כי לא ברור אם יפתח או שמא יעלה כמחליף. גם דור מיכה שנכנס כמחליף ביום שלישי צפוי לשוב להרכב.

ניק בלקמן שלא התלבש כלל בגמר גביע הטוטו, צפוי לשוב מחר לסגל, כאשר רשימת הפצועים למחר לא השתנתה וכוללת את שרן ייני, ארון שויינפלד, אנדראס יאניוטיס ומאור קנדיל.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אבי ריקן, דור מיכה, יונתן כהן, אלירן עטר, אילון אלמוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי