שחקן העבר ביקר: "נתניה יותר טובה כשאולסק בקישור"

ניקו אולסק
ניקו אולסק | אודי צטיאט

לאוניד קרופניק, ששיחק בקבוצה מעיר היהלומים למשך חמש עונות, הצביע על מה שחסר לדראפיץ' וברדה כדי להשתפר אחרי פתיחת עונה מאכזבת: "מנסים לתקן את מה שלא שבור, ניקו היה מצוין בשנתיים האחרונות"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מכבי נתניה מתקשה בפתיחת העונה הנוכחית ועל אף שרשמה רק הפסד אחד בחמישה משחקים, היא גם ניצחה רק פעם אחת, ועדיין לא מצליחה לשחזר את היכולת שהציגה בעונה שעברה, שבה סיימה מרחק נגיעה מהשגת כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. אחרי שנתניה הובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה שלשום (רביעי) לאוניד קרופניק, שחקן העבר של היהלומים, כתב היום בחשבון הפייסבוק שלו את מה שלדעתו עשוי לשפר את המצב.


"קבוצות מנסות לתקן את מה שלא שבור, זה קרה לעיתים קרובות כשאני שיחקתי. ניקו אולסק היה מצוין בשנתיים האחרונות! מכבי נתניה פשוט קבוצה יותר טובה כשהוא משחק בקישור… זה הגרוש וחצי שלי בנושא", כתב קרופניק.


 



כזכור, מאז שאלמוג כהן חתם בקבוצה מהשרון, אולסק ניסה למצוא את הדרך החוצה מתוך הבנה שהסמל הוותיק והמנוסה יועדף על פניו בקישור האחורי. ואכן, אחרי שאופציות המעבר ל-MLS או למכבי חיפה לא יצאו לפועל, אולסק זכה ל-67 דקות בלבד מאז פתיחת העונה, נגד בני יהודה במחזור השלישי. בשני המחזורים הראשונים הוא בכלל לא היה בסגל של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ובשני המשחקים האחרונים הוא ישב על הספסל ולא שותף.


ניקו אולסק. הוא החלק שחסר לנתניה כדי להצליח? (דני מרון)

ניקו אולסק. הוא החלק שחסר לנתניה כדי להצליח? (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי