צפו: לאלה חזר לכבוש, הפועל חיפה סיימה רק ב-1:1 באשדוד

שגיב יחזקאל, בן והבה
שגיב יחזקאל, בן והבה | אודי ציטיאט

החלוץ שקיבל את חולצת ההרכב כבש בליגה לראשונה מאז אפריל 2017 אלא שגוזלן המחליף הרס את הקאמבק שלו עם השוויון בדקה ה-78. האורחת הייתה טובה יותר והחמיצה נקודות. סילבסטר לא שותף

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד והפועל חיפה סיימו הערב (שבת) בתיקו 1:1 קצבי במיוחד באצטדיון הי"א. קרוב ל-1500 צופים שהגיעו למגרש נהנו מכדורגל התקפי מצד שתי קבוצות שרצו לציין. האורחת הייתה מעט טובה יותר ויכולה להיות מאוכזבת שכן גידי קאניוק ונס זמיר פגשו את הקורה.

 
 

מהראן לאלה פתח בהרכב הפועל חיפה (שחסרה את גילי ורמוט החולה ועדן בן בסט שנותר מחוץ לסגל לאחר ועדת המשמעת) לראשונה העונה והחזיר עם שער בעקב בדקה ה-48 אחרי מהלך התקפי מצויין, שער ראשון של החלוץ הוותיק בליגה מאז אפריל 2017 (נגד הפועל ת"א), אלא שבהמשך הקבוצה של חיים סילבס, שרצתה לתקן לאחר ההפסד להפועל חדרה – הלכה מעט אחורה.

המארחת רצתה מאוד לשמור על הרקורד הנקי מהפסדים והמשיכה להציג מעט מהפוטנציאל ההתקפי שלה, כשצמד המאמנים ביצעו חילופים התקפיים במיוחד. שגיב יחזקאל, שקודם לכן הציג משחק רע, הרים נהדר לרחבה והמחליף שובל גוזלן, פחות משלוש דקות על המגרש – התמקם נהדר ונגח לרשת. במחזור הבא תארח הפועל חיפה את הפועל באר שבע במשחק קשה מאוד בעוד הקבוצה מעיר הנמל תצא צפונה למשחק נגד עירוני קריית שמונה.


הרכבים
מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו (פיראס אבו עקל, 46)  ניר ברדע, טימותי אוואני, מונטרי קמאהני (שובל גוזלן, 76), לאונרדו אווסו, שלומי אזולאי (יעקב בריהון, 58), רועי גורדנה, בנצי מושל, דין דוד, שגיב יחזקאל.


הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, לירן סרדל, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, נס זמיר (אלמוג בוזגלו, 73), מהראן לאלה (גל אראל, 64).



מהראן לאלה. פתח בהרכב לראשונה העונה(אודי ציטיאט)



משה אוחיון ורוני אוואט (אודי ציטיאט)


מהלך המשחק:
הפועל חיפה פתחה את המשחק טוב יותר ותקפה דרך צד שמאל. אלי בלילתי נגח החוצה כבר לאחר דקה ולאחר מכן שלח הגבהה לרחבה ובזכות הרוח הכדור המפתיע גילח את המשקוף.  האורחת המשיכה לתקוף וגידי קאניוק שלח כדור ארוך נהדר אך מהראן לאלה איחר בשנייה.



שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי (אודי ציטיאט)


בדקה ה-16 האורחת התעוררה, שגיב יחזקאל קיבל מסירה נפלאה ברחבה משלומי אזולאי והיה חופשי מול השוער אך פספס את ההזדמנות. הקצב המצוין מצד שתי הקבוצות נמשך וכעבור חמש דקות גידי קאניוק בעט חזק מחוץ לרחבה ופגש את הקורה. חוסר המזל המשיך לרדוף את הקבוצה של חיים סילבס כאשר כדור חזק של נס זמיר הוסט לקורה גם כן.


בן והבה (אודי ציטיאט)


הקצב המצוין נרגע מעט ובדקה ה-34 המארחת ניסתה את כוחה במצב נייח כאשר שלומי אזולאי שלח כדור חופשי לא רע אבל השוער יסמין בוריץ' הדף בזינוק טוב. כעבור שתי דקות, פרנסיסקו ג'וניור התגבר על שגיב יחזקאל שניסה לעזור בהגנה  אבל טעה, הקשר בעט מזווית קשה, רועי משפתי הדף טוב. הלחץ של הקבוצה של סילבס נמשך, בלילתי (הטוב במגרש בינתיים) הרים לרחבה ולאלה (39) היה חסר סנטימטרים כדי להסיט את הכדור לרשת. 


לירן סרדל ורועי גורדנה. משחק קצבי בי"א (אודי ציטיאט)


גם את החצי השני פתחה המארחת מצוין והצליחה לכבוש לאחר מהלך נהדר מצד ימין – גידי קאניוק מסר לנס זמיר שהעביר כדור רוחב לרחבה ומהראן לאלה דחק עם העקב לרשת. 0:1 להפועל חיפה!


בדקה ה-58 ביצעו צמד מאמני אשדוד חילוף התקפי כשהעלו את יעקב בריהון במקומו של שלומי אזולאי. בריהון נכנס טוב למשחק ובנגיעה הראשונה שלו בכדור כידרר נפלא וסחט פאול מניסו קפילוטו.


מהראן לאלה חוגג. קאמבק מרגש (אודי ציטיאט)


בדקה ה-68 הפועל חיפה כמעט הכריעה את המשחק כשלירן סרדל ביצע פעולה נפלאה וחדר לרחבה אך פגש רק את הרשת החיצונית מעמדה לא נוחה. בדקות אלה גל אראל על המגרש במקומו של מהראן לאלה שהוחלף.

לאלה מתחבק עם סילבס (אודי ציטיאט)


סרדל, לאלה וזמיר (אודי ציטיאט)


הקבוצה מהנמל לא רצתה לוותר על המשחק ועברו למערך התקפי יותר כששובל גוזלן החליף את מונטרי בדקה ה-75. החילוף ההתקפי נשא פרי. כעבור שלוש דקות שגיב יחזקאל שהיה חלש מאוד, פרץ בצד שמאל ושלח הרמה נפלאה לרחבה, כשגוזלן נגח לרשת באין מפריע, אשדוד השוותה ל-1:1.


הדקות האחרונות היו מעולות, משחק מצד לצד. בדקה ה-83 הקבוצה של סילבס הייתה קרובה שוב לעלות ליתרון כשאלמוג בוזגלו המחליף עשה תנועה נפלאה לעומק, עקף את השוער אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק חדשה. שתי דקות אחר כך גידי קאניוק שלח בעיטה אדירה למשקוף. בהתקפת הנגד בריהון השאיר כדור נהדר ליחזקאל שנעצר על ידי בוריץ'.




שחקני מ.ס אשדוד חוגגים את השוויון (אודי ציטיאט)



שובל גוזלן. הסופר-סאב של אשדוד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי