עצרה את כדור השלג? קריית שמונה סחטה 2:2 מהפועל חדרה

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

חניכיו של דגו גילו אופי רב בנתניה, ובעזרת שער של ריאן המחליף (64) קטעו את רצף ההפסדים והשיגו נקודה ראשונה בליגת העל. שכר (26) העלה ליתרון את הצפוניים, זיקרי (33) ופרץ (56) ביצעו מהפך

(גודל טקסט)

האם מסאי דגו וקריית שמונה יצאו מהתקופה הרעה? נועלת הטבלה גילתה היום (שבת) אופי רב באצטדיון בנתניה, וסחטה 2:2 חשוב נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, לאחר שאיבדה יתרון מוקדם וספגה מהפך.

כבר בפתיחת המשחק ניתן היה לראות שדגו הכין את חניכיו היטב לקרב קשה מאוד. לאחר מספר התקפות כושלות, בדקה ה-26 עומר לקאו מצא את מוחמד שכר בכדור נפלא, והאחרון כבש בקלילות.

לאחר מכן, חלה ירידה גדולה מאוד ביכולת של הצפוניים, ושבע דקות לאחר מכן חדרה איזנה את התוצאה עם שער מרגלו של רועי זיקרי. בדקה ה-56 הקבוצה של אורי גוטמן השלימה בצדק מהפך, כשיהב גורפינקל מצא את אליאל פרץ, שבעט באומנות מ-16 מטרים עמוק לתוך הרשת של דז'יוגאס ברטקוס.

פרץ המשיך בכושר הטוב (דני מרון)
פרץ המשיך בכושר הטוב (דני מרון)

מי שנחלץ לעזרתו של דגו היה איסמעיל ריאן – שנכנס למשחק מיד לאחר השער של פרץ – ותוך חמש דקות על המגרש השווה ל-2:2 חשוב, לאחר שניצל טעות קשה של זיקרי במרכז המגרש וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות. לראשונה העונה, ק"ש הצליחה לצבור נקודת ליגה ראשונה וקטעה רצף של ארבעה הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי