ברק בכר: "צריך לדעת גם לנצח משחקים מהסוג הזה"

ברק בכר
ברק בכר. שחקן יגיע בתמורה לשחקן שיעזוב | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש לאחר הניצחון 0:1 מול הפועל רעננה: "ניצחון לא קל נגד קבוצה מסוכנת מאוד. מאושר מהעובדה שלא ספגנו". מנחם קורצקי: "השחקנים נתנו הכל ואני מאוד גאה בהם"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חילצה היום (שבת) ניצחון 0:1 קטן-גדול נגד הפועל רעננה בטרנר, כאשר מיגל ויטור עשה את ההבדל בין הקבוצות והעניק לקבוצתו ניצחון שני ברציפות ושלוש נקודות חשובות נגד החבורה הלוחמת של מנחם קורצקי.

בכר אמר בסיום: "זה ניצחון לא קל, נגד קבוצה מסוכנת מאוד. היינו שווים ספיגה של שער אחד לפחות במחצית הראשונה אם נודה באמת. היינו חשופים מאוד ובחצי השני עשינו התאמות והצלחנו להגיע להמון מצבים. לפעמים, צריך לדעת לנצח 0:1 כזה ולא לספוג בסיום".

"אני שמח גם שלא ספגנו היום, וזה שבוע שני ברציפות. חשוב להמשיך את היכולת הטובה הזו גם בשבוע הבא נגד הפועל חיפה, במשחק חוץ באצטדיון קשה מאוד. ושתהיה שנה טובה לכולם".

בכר.
בכר. "ניצחון לא קל נגד קבוצה מסוכנת" (דני מרון)

מנגד, קורצקי התייחס למשחק בסיום: "שיחקנו טוב, באנו מאוד מוכנים למשחק מול קבוצה ביתית ומצוינת. השחקנים נתנו הכל ואני מאוד גאה בהם, גם על ההקרבה וגם על הכדורגל. חבל שזה לא תורגם לנקודות ושערים".

על המשחק החשוב בשבוע הבא נגד הפועל ת"א: "אנחנו מחויבים להציג את אותה יכולת וזה מה שיביא לנו את הנקודות. מדובר במשחק קשה, הפועל ת"א לא פתחה את העונה כמו שצריך ולפי היכולת שהיא הציגה, היא הייתה צריכה להיות במקום גבוה יותר בטבלה. מד הנקודות לא משקף את היכולת שלנו, נמשיך לעבוד קשה ונגיע למקום שמגיע לנו"

קורצקי.
קורצקי."נגיע למקום שמגיע לנו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי