לוי: "אין מה לומר, התפרקנו". חוגג: "מעמדו לא על הפרק"

משה חוגג
משה חוגג | אריאל שלום

מאמן בית"ר ירושלים ניסה לתרץ את התבוסה 4:0 למכבי תל אביב: "היינו בסדר עד שספגנו שער מיותר". בהנהלה נתנו לו גיבוי. איביץ': "היינו קבוצה טובה יותר. ניקוליץ' וגולסה חשובים לקבוצה, התחלה טובה לשניהם"

(גודל טקסט)

מעמדו של רוני לוי בבית"ר ירושלים יציב, כך טוענים בבית"ר ירושלים גם אחרי התבוסה 4:0 למכבי תל אביב בטדי הערב (שבת). הקבוצה מהבירה הגיעה למשחק מעודדת מהניצחון על קריית שמונה במחזור הקודם ובעיקר מהניצחון הענק על אותה מכבי ת"א בגמר גביע הטוטו, אבל ספגה השפלה בבית ונותרה בתחתית. ועדיין, בסיום המשחק אמר משה חוגג למקורביו: "מעמדו של רוני לא על הפרק עד סיום העונה".  בעלי בית"ר אמר הדברים בתגובה לקריאות "תתפטר" של אוהדי בית"ר לעברו של המאמן, לפני שמאות מהם עזבו את האצטדיון. חיים שאבו, שהורחק מאוחר יותר, יעמוד לדין אחרי שדברים שסינן לעבר השופט נרשמו בדו"ח.

לוי עצמו אמר לאחר המשחק: "באמת משחק לא טוב. במחצית הראשונה עוד היינו בסדר, וספגנו שער מיותר ממצב נייח. במחצית השנייה, אין איך לתאר את זה, התפרקנו".

בצד השני, למאמן הצהובים ולדימיר איביץ' שוב היו סיבות להיות מרוצה משחקניו: "היה משחק טוב שלנו היום, היינו הקבוצה הטובה יותר והגיע לנו הניצחון הזה. אנחנו צריכים להמשיך כך, ניקח את הדברים הטובים. אנחנו צריכים להשתפר ובשביל זה אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה. כך או כך, אני מרוצה מהתוצאה ומאיך ששיחקנו הערב. העבודה שלנו היא להמשיך לעבוד קשה כדי לחגוג בסיום העונה".

איביץ'.
איביץ'. "נצטרך לעבוד קשה כדי לחגוג בסיום העונה" (אריאל שלום)

החזרה של ניקוליץ' וגולסה: "גם גולסה וגם ניקוליץ' חשובים לקבוצה. הם היו בחוץ הרבה זמן וזו התחלה טובה לשניהם. יש לנו מטרה גדולה כקבוצה והיא לנצח בכל משחק, לא משנה מי תהיה היריבה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, להישאר מרוכזים והתוצאות יגיעו. אופואדו? כל הקבוצה שיחקה טוב היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי