אכזבה ברעננה: "האמנו שנהיה במקום אחר בשלב הזה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

הקבוצה מהשרון לא נפלה מבאר שבע, אבל יצאה בידיים ריקות: "אנחנו תקועים בתחתית, אסור להפסיד להפועל אביב", אמר גורם במועדון. קורצקי: "גאנם עוד יבקיע, צריך להוריד ממנו לחץ". בקבוצה כעסו על הרחקת מתאוס

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה מאוכזבת מההפסד 1:0 להפועל באר שבע אתמול (שבת), שהשאיר אותה עם ארבע נקודות בלבד ובמקום העשירי בטבלה. "האמנו שנהיה במקום אחר אחרי חמישה מחזורים, אבל זה לא המצב", אמר גורם במועדון, "השחקנים עושים מאמצים, אבל אנחנו תקועים למטה. זה ברור שהמשחק נגד הפועל תל אביב הוא כזה שאסור להפסיד בו".

המאמן מנחם קורצקי אמר: "השחקנים שלי נתנו הכל ואני גאה בהם, חבל שהיכולת לא תורגמה לשערים. הצלחנו לבטל את הפועל באר שבע מספר פעמים והאמנו שנוכל להשוות, אבל זה לא קרה". קורצקי ציין שלא ראה את הרגע שבו הקפטן בן בנימין השליך את הסרט. על קייס גאנם, שלא מצליח לשחזר את היכולת מהעונה שעברה: "גאנם חלוץ טוב, אנחנו מאמינים בו. הוא הגיע למצבים שלו, בהמשך הוא יבקיע שערים וצריך להוריד ממנו לחץ כי זה לא תורם לו". על המשחק נגד הפועל תל אביב במחזור הבא: "צריך להמשיך באותה היכולת, אבל לא להישאר רק עם המחמאות".

הבלם דויד מתאוס הורחק אתמול בכרטיס צהוב שני ולא ישחק נגד קבוצתו של ניסו אביטן. ברעננה טענו שהחלטת השופט אוהד אסולין הייתה פזיזה והבהירו שלא משנה מה תחליט הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, כי הנזק כבר נעשה. החלוץ קרלוס ריבאס, שסיים את העונה בשל קרע ברצועות הברך, ישוב לארצו ובמועדון בודקים מועמדים זרים בעלי כרטיס חופשי כדי להחליף אותו. לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב, ישנו צפי ל-3500 אוהדים באצטדיון המושבה.

דויד מתאוס. ברעננה כועסים על ההרחקה שלו (דני מרון)
דויד מתאוס. ברעננה כועסים על ההרחקה שלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי