אבוקסיס: "אי אפשר להמשיך כך, אני רואה שהשחקנים בירידה"

דור ג'אן
דור ג'אן | עדי אבישי

בני יהודה איכזבה ב-1:1 נגד הפועל תל אביב, המאמן מודע לכך וטוען: "אני רואה את הכל ואם צריך לשנות, אז אשנה. לא אהרוג את השחקנים שהיו טובים בתחילת השנה". דור ג'אן: "היה לנו חשוב לא להפסיד"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה משחק חלש נוסף, כאשר סיימה בתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב שעדיין לא ניצחה העונה. בניגוד לשבוע שעבר נגד נס ציונה, אז הצליחו שחקניו של יוסי אבוקסיס לצאת עם שלוש נקודות, למרות יכולת חלשה, הפעם ניצלו הזהובים מהפסד וחילצו בקושי נקודה אחת.

"אנחנו משחקים קטסטרופה והרבה מאוד שחקנים לא בכושר טוב", אמר גורם במועדון, בסיום המשחק בבלומפילד. "זה בהחלט נראה לא טוב ואין לנו כרגע הסבר לזה. המזל שלנו הוא שיחסית ליכולת , לפחות התוצאות סבירות. נהיה חייבים להשתפר בהמשך", הוסיף הגורם.

הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ', שהצטרף לאחרונה, נכנס כמחליף בחצי השני וערך הופעת בכורה במדים הזהובים ובקבוצה מאמינים שהוא יוכל להוסיף כמה פרמטרים שחסרים בקישור, בעיקר מסירות עומק והובלת מתפרצות בצורה טובה יותר.

"החצי השני היה רע, איבוד אחרי איבוד, שטות אחרי שטות", אמר המאמן אבוקסיס. "חזרנו לשחק בתוך ה-16 שלנו בלי שום סיבה, מהדקה הראשונה שהתחלנו בחצי השני. צריך לבדוק למה בשני המשחקים האחרונים, במחצית השנייה אנחנו רעים מאוד, ברמה הכי נמוכה שיכולה להיות. צריך לראות איך מתקנים את הדברים ואיך מחזירים הרבה שחקנים לכושר. החלק ההתקפי שלנו הוא אסון בשני המשחקים האחרונים, אבל יחד עם זאת, אני לא אהרוג את השחקנים, אלה שחקנים שהיו טובים בתחילת השנה ונראה איך מחזירים אותם לכושר".


אבוקסיס והצוות. "נראה איך מחזירים את השחקנים לכושר" (עדי אבישי)

המאמן המשיך ואמר: "לא נוכל להחזיק לאורך זמן עם יכולת כזאת. אני אף פעם לא מטאטא מתחת לשטיח ויודע להגיד את הדברים, גם לשחקנים וגם לכם. נכון שמבחינת ההגנה והנקודות המצב טוב, ואם בשני המשחקים הגרועים האלה לקחנו ארבע נקודות, זה טוב, אבל לא יוכל להימשך לאורך זמן".

אבוקסיס ניסה להסביר את היכולת ההתקפית הרעה והוסיף: "הרבה שחקנים בירידה ויכול להיות שגם ה-5-3-2 פחות מתאים לנו, עם שחקנים מסוימים, תאמינו לי שאני מנסה לחשוב כל הזמן. עד עכשיו ה-5-3-2 שלנו לא טוב ואולי נצטרך לשנות. יש לנו שחקנים עם איכויות ובמשחקים האחרונים זה לא מגיע. יש שחקנים שנמצאים בירידה ומשחקים פחות טוב, אני רואה הכל ואם נצטרך לשנות משהו, נשנה".

"המחצית הראשונה עוד היתה בסדר, אבל בחצי השני היתה נפילה" סיכם החלוץ דור ג'אן את התיקו המאכזב. "היה לנו חשוב מאוד לא להפסיד את המשחק הזה ואנחנו לוקחים מכאן עוד נקודה להמשך הדרך. יש לנו צוות מקצועי שיעבוד איתנו, נשפר את הדברים שצריך לשפר וניראה יותר טוב".


ג'אן. לא מאמין שהפועל ת"א היא כבשה שחורה (עדי אבישי)

על משחק ההתקפה שפחות יעיל העונה: "בשנה שעברה הפתענו הרבה קבוצות והעונה קבוצות מגיעות מוכנות אלינו, אנחנו עדין מגיעים לחצאי מצבים ועם החלטות טיפה יותר טובות ויותר חדות, גם נתרגם את זה לגולים".

על כך שבני יהודה מתקשה לנצח את הפועל תל אביב בליגה בשנים האחרונות: "אני לא מאמין שבכדורגל יש את המושג 'כבשה שחורה'. באנו נגד קבוצה טובה, שקיבלה דחיפה אדירה מהקהל שלה ובסופו של דבר הם גם הצליחו לחזור ל משחק וזה קורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי