איש השנה של ספורט1: משה חוגג

משה חוגג
משה חוגג | ספורט1

רגע לפני שמתחילה תש"פ, רון עמיקם מצדיע לבעלי בית"ר ירושלים על פועלו: שחקן בשם מוחמד כבר משחק בקבוצה, ארגון "לה פמיליה" יישר איתו קו וגם תואר ראשון חזר לבירה לאחר קרוב לעשור. המהפכה בצהוב-שחור כבר כאן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שנה שלמה סגר משה חוגג כבעלי בית"ר ירושלים, ואיזו שנה זו הייתה. רק בשבוע שעבר זכתה קבוצתו בתואר ראשון לאחר קרוב לעשור, המלחמה שלו בגזענות הגיעה לרמות שאילצו גם את הקיצוניים שבאוהדים להוריד ראש ובוודאי שעל השקעתו הכלכלית במועדון מיותר להרחיב במילים. 

אז רגע לפני שמתחילה תש"פ, רון עמיקם בחר את איש השנה שלו לשנת תשע"ט: משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים.


איש השנה: משה חוגג
לסיכום של הסיכום מצורפת כוכבית, אבל עוד לפניה הפך משה חוגג למיקס מרענן של ארקדי גאידמק, אמיר כבירי, איציק קורנפיין ולוני הרציקוביץ': העשיר, העלום, הדון קישוט ואיש השיווק. משה חוגג הצליח בסוף השנה העברית – אחרי יחסים שידעו עליות, מורדות, עליות ועוד יידעו מורדות – לאלץ את ארגון לה פמיליה לומר לו בפה מלא כי לא יתנגד להבאת שחקן מוסלמי לקבוצה, זאת אחרי שבבית"ר כבר משחק שחקן ששם המשפחה שלו הוא מוחמד. 

חוגג ביצע מהפכה, כי מה שתמיד היה נראה כמו ניסיון לעשות חנדלעך לבית הדין המשמעתי עשה קפיצת מדרגה: תביעות אזרחיות, מלחמה גלויה, ובעיקר שיפור תדמית דרמטי. בית"ר מנוהלת, משווקת, מוכרת מנויים, מביאה שחקנים, משלמת הרבה, מתחרה ומנצחת. זה עוד לא הפועל ב"ש, אבל כשזה יקרה – זה יהיה ביג טיים. 

* ועדיין, ימים יגידו…

תגובת משה חוגג: "מודה לגולשים הרבים על הבחירה. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים עשה בשנה החולפת קפיצת מדרגה אדירה בגישה, בשקיפות, בשיח עם האוהדים ובכל מה שקורה מחוץ למגרש. בשנה הקרובה אני מצפה מאיתנו לעשות את אותה קפיצה גם על המגרש. מעל הכל – שננהג בכבוד וב'אהבת לרעך כמוך' אחד כלפי השני. חג שמח ושנה טובה ומתוקה".


מהפכה של ממש בירושלים. חוגג לאחר הזכייה בתואר הראשון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי