אלטמן בפוסט לאוהדים: "מודע לאכזבה שלכם, לא בורח מאחריות"

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | אריאל שלום

שחקנה של הפועל תל אביב ניצל את תחילת השנה החדשה כדי להעביר מסר אישי לקהל האדום: "זה לא המקום שציפינו להיות בו, אנשי המועדון ערבים למחויבות והאכפתיות שלי כלפי הקבוצה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
לקראת השנה החדשה, הפועל תל אביב היא כנראה הקבוצה שהכי מקווה שהפסוק "תכלה שנה וקללותיה" יתממש מבחינתה. האדומים שקועים במשבר קשה, אחרי שלא ניצחו בעשרת המשחקים שבהם ניסו אביטן עמד על הקווים ואספו שלוש נקודות בלבד, שמעמידות אותם במקום ה-12 בטבלה.


עומרי אלטמן, שחזר הקיץ למועדון האדום אחרי שנתיים ביוון ולא מציג עד כה את היכולת שמצופה ממנו, ניצל את תחילת השנה החדשה כדי לפנות אל אוהדי הקבוצה בחשבון האינסטגרם שלו: "בחרתי לכתוב כמה דברים שיושבים לי על הלב", פתח אלטמן את דבריו, "אני מודע לאכזבה שלכם מאיתנו כקבוצה וממני אישית, זה לא המקום שציפיתי שהפועל ת"א תהיה בו אחרי חמישה מחזורים ולא היכולת שציפיתי להציג. אני לא בורח מהאחריות להנהיג את הקבוצה למקומות הראויים לה ולתת גאווה ונחת לכם האוהדים".


השחקן המשיך וסיפר: "התקופה האחרונה היא ללא ספק המאתגרת ביותר שיצא לי לחוות, אך עם זאת היא מעצבת ומשפרת אותי כשחקן וכמקצוען". אלטמן מסר לקהל האדום: "אתם לא יכולים לראות או להרגיש, אבל אם תשאלו כל עובד בהפועל תל אביב, תהיה להם את אותה תשובה לגבי האכפתיות והמחויבות שלי כלפי המועדון שכל כך יקר לי".


עומרי אלטמן. יחזור לעצמו בשנה החדשה? (דני מרון)
עומרי אלטמן. יחזור לעצמו בשנה החדשה? (דני מרון)


לסיום הוא הודה לאוהדים, גם לאלה שפחות תומכים: "תודה לכל אלה שתומכים ומרימים בתקופה הזו וכמובן לכל המקללים והמלעיזים, אתם גורמים לי לעבוד קשה יותר. לחיי השנה החדשה וההתחלות החדשות, אוהב אתכם".


עד כה, אלטמן שיחק 333 דקות העונה אך לא הצליח לכבוש או לבשל לזכות הפועל תל אביב. בנוסף, הוא איים רק פעמיים על המסגרת בחמשת המחזורים הראשונים. האדומים ינסו להשיג את ניצחון הליגה הראשון שלהם ביום הראשון הקרוב, כאשר יתארחו אצל הפועל רעננה באצטדיון המושבה (שידור ישיר בספורט4 החל מ-19:45).


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Omri Altman (@omrialtman) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי