עמאש ייעדר גם נגד מכבי ת"א, אורן גולן ישוחח עם קוגבנייה

סלים עמאש
סלים עמאש | מאור אלקסלסי

הקשר הפצוע יחזור רק לאחר פגרת הנבחרות, גוטמן לשחקנים: "אסור לעשות טעויות כמו נגד ק"ש". הקבוצה חזרה להתאמן לקראת האלופה (שבת 17:45, ספורט1), במועדון הופתעו מיכולתו הירודה של הטוגולזי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חדרה חזרו הבוקר (רביעי) להתאמן לאחר שני ימי מנוחה, והתחילו בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב בשבת הקרובה (17:45, שידור ישיר בספורט4). במועדון יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו נגד קריית שמונה, כאשר מצד אחד רשמו משחק שלישי ברציפות ללא הפסד, אבל מצד שני הם היו יכולים גם להשיג ניצחון שלישי לפני שספגו שני שערים מטעויות בהגנה. המאמן אורי גוטמן שוחח עם השחקנים בתחילת השבוע ואמר: "אסור לנו לעשות טעויות כאלה בהגנה, בטח נגד מכבי תל אביב".

המאמן טרם תרגל את ההרכב שיפתח בשבת, אבל ימשיך להסתדר ללא הקשר סלים עמאש שנפצע נגד הפועל חיפה לפני שבועיים ונבדק אצל רופא מומחה. מסתמן כי עמאש יחזור לכשירות מלאה רק לאחר פגרת הנבחרת.

במועדון עדיין לא בטוחים לגבי הקשר דידייה קוגבנייה, שלא הציג יכולת משכנעת נגד קריית שמונה. בקבוצה סיפרו כי שבוע לפני המשחק מול קריית שמונה קוגבנייה הרשים באימונים ולכן הייתה הפתעה מהירידה החדה ביכולת שלו במשחק הזה. לא מן הנמנע שהמנהל המקצועי אורן גולן יערוך שיחה עם קוגבנייה, וינסה לעודד אותו לקראת המשך העונה. "מדובר בזר הכי משמעותי שהגיע הקיץ ואנחנו צריכים אותו העונה" אמרו בחדרה.

קוגבנייה.
קוגבנייה. "צריכים אותו העונה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי