בעקבות האכזבה ממשחק ההגנה: השינויים שרוני לוי מתכנן

רוני לוי
רוני לוי | אודי ציטיאט

פלומיין או גרסיה שזכו לביקורת עשויים לרדת לספסל בעקבות חוסר התרומה להגנה. אפשרות: קונסטנטין יחזור להרכב. המאמן טרם שוחח עם השחקנים: "אחרי משחקים כאלה לא צריך לדבר". קונטה זומן לנבחרת גינאה

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים חזרו היום (רביעי) מחופשת החג לבית וגן וקיימו אימון בוקר לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה. בתחילה תוכנן להיערך אימון כפול, אך לבסוף הוא בוטל. למרות התבוסה 4:0 למכבי תל אביב, רוני לוי לא שוחח עם שחקניו באימון שהתקיים בתחילת השבוע ונראה כי לצוות המקצועי אין כוונה לערוך אסיפה סוערת בעקבות התבוסה.

בבית"ר העבירו מסר ברוח זו גם לשחקנים, כשגורם במועדון הסביר: "יש משחקים שאחריהם לא צריך לדבר. לשחקנים ברור ששום דבר לא עבד ולא צריך להסביר להם מהי חשיבות המשחק נגד מכבי נתניה. עברנו שבוע מצוין עם הניצחון על קריית שמונה והזכייה בגביע הטוטו, והוא הסתיים בצורה פחות טובה. אפשר לתקן".

משה חוגג דיבר בקצרה עם השחקנים. הוא הסביר להם כי עליהם "להרים את הראש" לקראת המשחק מול נתניה ובכלל, נראה כי ישנה דריכות גבוהה במועדון לקראת המשחק, מתוך הבנה שהפסד נוסף כבר יוביל את המערכת לסחרור.

באימון עצמו עבד הצוות המקצועי עם השחקנים בין היתר על מגוון תרגולים, בהם חיזוק הכושר הגופני, הנעת כדור, עבודת התקפה נכונה ומשחקונים. פרדי פלומיין ואנטואן קונטה לא התאמנו עם הקבוצה, ויעברו בדיקות מחר על מנת לבדוק את מידת כשירותם לקראת המשחק מול מכבי נתניה, בעקבות רגישות אותה חוו לאחר המשחק נגד מכבי ת"א.


חוגג שוחח בקצרה עם השחקנים: "יש משחקים שאחריהם לא צריך לדבר"

רוני לוי שוקל לערוך שינויים לקראת המשחק הקרוב. כך למשל, ייתכן שאנטואן קונטה יחזור לתפקד כבלם ושי קונסטנטין יחזור לעמדת המגן הימני. נשקלת אפשרות לפיה אנתוני וארן יפתח סוף סוף בהרכב, על חשבון פרדי פלומיין. עדיין לא ברור האם פלומיין ולוי גרסיה יפתחו יחד באגפים וייתכן שאחד מהם ישלם את המחיר וירד לספסל. הסיבה: התרומה החסרה שלהם לחלק ההגנתי.

ובינתיים, מי שממשיך להתאמן בנפרד הוא ז'אורז'יניו. הברזילאי מגיע לחדר הכושר בשעות נפרדות ובינתיים לא כשיר לחזור לאימונים. יחד עם זאת, ז'אורז'יניו הבהיר לחבריו כי הוא מאמין שיתאושש בקרוב וקיימת אפשרות שיודיע לצוות המקצועי, באמצעות הצוות הרפואי, כי הוא מבקש לחזור לאימונים קלים. יחד עם זאת, לאור התנהלותו בחלון ההעברות, במועדון שוקלים להודיע לו כי עליו להתאמן בנפרד.

בתוך כך שחקן ההגנה אנטואן קונטה זומן היום לסגל הרחב של נבחרת גינאה, לקראת משחק הידידות נגד צ'ילה. קונטה בן ה-25 שיחק בעבר בנבחרת הצעירה של צרפת אך מעולם לא ערך הופעה בינלאומית רשמית. בשל אזרחותו הכפולה, הוא יוכל לשחק בנבחרת האפריקאית.


פרדי פלומיין. ירד לספסל? (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי