במכבי ת"א מרוצים: "מעכשיו תהיה כאן תחרות גדולה על מקום בסגל"

איתי שכטר, דור מיכה
איתי שכטר, דור מיכה | אריאל שלום

עם חזרתם של גולסה וניקוליץ', לאיביץ' יש כאב ראש חיובי. במועדון אמרו: "יש הרבה שחקנים טובים, מי שיוכיח שמגיע לו - ישחק". ייני, קנדיל ויאניוטיס ייעדרו גם נגד חדרה, הפנינג משפחתי מיוחד ייערך לפני המשחק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
במכבי תל אביב עדיין מתמוגגים מהניצחון הגדול 4:0 על בית"ר ירושלים בטדי. בקבוצה מאמינים שהמשחק הזה, התוצאה הגבוהה ובעיקר הדרך המשכנעת בה הושג הניצחון, יגרמו לקבוצה לחזור לדרך המלך ולהציג את היכולת הטובה שאפיינה את הצהובים בעונה שעברה. העונה הנוכחית, זה לא סוד, נפתחה עם הדחה מוקדמת ומאכזבת באירופה ויכולת בינונית גם לאחר מכן. בשבת מצפה לאלופה משחק בית נגד הפועל חדרה (17:45, שידור ישיר בספורט4) ובמועדון רוצים לרשום ניצחון נוסף כדי לצאת לפגרת הנבחרות מהמקום הראשון ובראש שקט.

כעת, הסגל מתעבה לאחר חזרתם של אייל גולסה ואורוש ניקוליץ', ולמאמן ולדימיר איביץ' יש כאב ראש לא קטן בקביעת רשימת 18 המוזמנים לכל משחק. כזכור מהמשחק האחרון, בנוסף לפצועים הרגילים, חסרו גם דור מיכה שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי וכן אבי ריקן ואיתי שכטר, שלא התלבשו. "מעכשיו תהיה כאן תחרות גדולה על הסגל וההרכב", אמר גורם במועדון. "יש כאן הרבה מאוד שחקנים טובים, מי שיוכיח שמגיע לו, ישחק". מהמשחק בשבת ימשיכו להיעדר, שרן ייני, מאור קנדיל, ארון שויינפלד וככל הנראה גם השוער אנדראס יאניוטיס וכמובן עומר אצילי שנמצא בשלבים מתקדמים של הליך השיקום בו הוא נמצא.

בעקבות שעת המשחק המוקדמת יחסית, החליטו ראשי המועדון לצאת במבצע מכירת כרטיסים מוזלים למשפחות, בשער 4, במטרה למלא את האצטדיון, למרות היריבה הפחות אטרקטיבית. במכבי הודיעו על הפנינג משפחתי מיוחד, שיערך לפני המשחק, במתחמי פעילויות עבור האוהדים הצהובים מסביב אצטדיון.


אייל גולסה. הסגל מתעבה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי