מליקסון שותף במשחק האימון של הפועל ב"ש נגד אשקלון

מאור מליקסון, חנן ממן
מאור מליקסון, חנן ממן | הפועל באר שבע, רשמי

הקפטן חוזר לאט לאט לכושר, ועלה מהספסל במשחק ההכנה להפועל חיפה (שבת 20:25, ספורט4) שהסתיים בניצחון 2:3 לקבוצה של בכר. ז'וסואה עשוי לקבל דקות, אכזבה מאי זימונו של עדן שמיר לנבחרת ישראל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כחלק מההכנות לקראת משחק החוץ בשבת נגד הפועל חיפה (20:25, שידור ישיר בספורט4), ערכה היום (רביעי) הפועל באר שבע משחק אימון נגד הפועל אשקלון מהליגה הלאומית, שהסתיים בניצחון 2:3 משערים של ניב זריהן, גל לוי ושער עצמי של אשקלון, כאשר האשקלונים אף החמיצו פנדל.

בהרכב ב"ש פתחו אוהד לויטה, בר מלול, עמית ביטון, דוד קלטינס, בן ביטון, מרואן קבהא, חנן ממן, ז'וסואה, גל לוי, ניב זריהן ורמזי ספורי. הקשר הפורטוגלי ז'וסואה הציג יכולת טובה וניצוצות של כדורגל יצירתי בטרם הוחלף בדקה ה-60. לאחר שהוא היה בסגל של הקבוצה במשחק נגד הפועל רעננה, אך לא שותף במשחק, יתכן כי במשחק הקרוב מול הפועל חיפה יזכה ז'וסואה לדקות ראשונות במדי הקבוצה.

בהמשך המשחק נכנסו כמחליפים רז רחמים, נאור סבג, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, עדן שמיר, בן שהר ומאור מליקסון, שריכז את מרבית תשומת הלב.

שטקוס. התאמן בצד המגרש (דני מרון)
שטקוס. התאמן בצד המגרש (דני מרון)

השוער הליטאי ארנסטס שטקוס התאמן בצידי המגרש יחד עם מיגל ויטור, אורן ביטון, שיר צדק ועמרן אלקרנאווי. מסתמן כי גם אם שטקוס יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק בחיפה, היכולת הטובה שאוהד לויטה מציג בין קורות שערה של הקבוצה במחזורים האחרונים, תקנה לו את המקום בהרכב גם במשחק בשבת.

הקשר מרואן קבהא, שהודח מהסגל עקב עבירת משמעת לאחר שהתחצף לעוזר המאמן גיא צרפתי במהלך אחד האימונים לקראת המשחק מול הפועל רעננה, צפוי לשוב לסגל לקראת הפועל חיפה. בבאר שבע מקווים להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה דווקא בסמי עופר, שלא בדיוק האיר פנים לבאר שבע מאז שפתח את שעריו.

בתוך כך, סמנכ"ל המועדון עו"ד עידו בר נתן מונה כחבר הועדה המשפטית של ארגון הקבוצות האירופאיות (ECA). בקבוצה ציינו כי מדובר במינוי חשוב ובוועדה המשפטית של הארגון נמצאים גם היועצים המשפטיים של הקבוצות המובילות באירופה כדוגמת ליברפול, יובנטוס, ברצלונה, צ'לסי, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וקבוצות נוספות.

בעלי הקבוצה אלונה ברקת אמרה לאחר ההודעה על המינוי: "אני מברכת את עידו על המינוי. כמועדון חשוב לנו מאוד להיות בצמתים החשובות בכדורגל האירופי ומינוי שכזה הוא חלק מההתפתחות שלנו כמועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי