לויטה ימשיך בשער, ז'וסואה עשוי לרשום דקות ראשונות

אוהד לויטה
אוהד לויטה | דני מרון

השוער יקבל קרדיט לפתוח בין הקורות של באר שבע שבוע נוסף, שטקוס עשוי לשוב להרכב לאחר פגרת הנבחרות. מרואן קבהא עמד לוועדת משמעת וצפוי לספוג קנס מינימלי, הרכש הפורטוגלי יערוך הופעת בכורה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לקראת משחק החוץ של הפועל באר שבע נגד הפועל חיפה בשבת, ברק בכר נוטה לפתוח עם אותו ההרכב שניצח 0:1 את הפועל רעננה במחזור האחרון והמשמעות היא שאוהד לויטה ימשיך בין הקורות. השוער, שקיבל את הקרדיט מהמאמן במשחקים האחרונים, הציג יוכלת גבוהה ושמר על שער נקי בשני המחזורים האחרונים, שבהם השיגה הקבוצה שש נקודות.

השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים, יזכה למנוחה נוספת כאשר לאחר החזרה מפגרת הנבחרות הוא עשוי לשוב לתמונת ההרכב, לקראת משחק הבית של באר שבע נגד קריית שמונה ב-19 לחודש.

הקשר הפורטוגלי ז'וסואה, שכבר נכלל בסגל במשחק האחרון נגד רעננה ולא שותף, עשוי לרשום דקות ראשונות נגד קבוצתו של חיים סילבס. מרואן קבהא, שהושעה בעקבות עבירת משמעת, צפוי לשוב לסגל של בכר לאחר שעמד אתמול לוועדת משמעת פנימית. הקשר, שזוכה לשבחים בקבוצה על אופיו החיובי, צפוי על פי ההערכות לספוג קנס מינימלי בלבד.

ז'וסואה יערוך בכורה בבאר שבע? (PATRICIA DE MELO MOREIRA / Stringer)
ז'וסואה יערוך בכורה בבאר שבע? (PATRICIA DE MELO MOREIRA / Stringer)

הקבוצה מבירת הנגב תצא מחר (שישי) לבית מלון בחיפה, שם תשעה עד למועד המשחק בשבת, שבו תקווה לרשום ניצחון חוץ ראשונה העונה דווקא באצטדיון סמי עופר, מקום שבו לא רשמה הצלחות בשנים האחרונות.

מרואן קבהא. למרות התקרית, זוכה לשבחים על אופיו החיובי (דני מרון)
מרואן קבהא. למרות התקרית, זוכה לשבחים על אופיו החיובי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי