ורדסקה תורגל בהרכב בית"ר. קונטה ופלומיין ערכו אימון ריצה

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

ההכנות לנתניה נמשכות. הפורטוגלי תורגל במקום זהבי, לוי ימתין לתוצאות הבדיקות של המגן לפני שיחליט מי יפתח. שחקן: "הקבוצה זקוקה לביטחון, אחרי הגמר הייתה הרגשה שהכל מתחבר". חנן אזולאי הוכר כנכה עבודה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה להתאמן אתמול (רביעי), בית"ר ירושלים ממשיכה להגביר את הקצב לקראת המשחק ביום ראשון בנתניה. מהאימון היום עולה שרוני לוי עדיין מתלבט בנוגע להרכב, אבל מי שתורגל ביומיים האחרונים הוא דיוגו ורדסקה, לצד טל בן חיים, כך שאור זהבי תורגל בהרכב השני.

יש לציין כי אנטואן קונטה, שלוי מתלבט האם להסיט אותו לעמדת הבלם, עבר בדיקות, ולכן עדיין לא מדובר בהחלטה סופית. קונטה ערך היום אימון בצדי המגרש ואיתו וגם פרדי פלומיין. נראה כי אחד מבין לוי גרסיה או פרדי פלומיין, שזכו לביקורת על התרומה שלהם למשחק ההגנה, יירד לספסל. במשחק האחרון מחו חלק מהאוהדים כנגד פלומיין ושלומי אזולאי בטענה שמי שצריך לקבל את הקרדיט הוא אנתוני וראן, שמתורגל בינתיים לסירוגין. ייתכן שגדי קינדה וגרסיה יפתחו בסופו של דבר בכנפיים.

"אסור לנו למעוד במשחק הזה, פשוט אסור. רוני ויוסי עובדים קשה כדי שהכל יסתדר. הקבוצה זקוקה לביטחון, וגול ראשון יעשה את זה. אחרי גמר הגביע הייתה הרגשה שהכל מתחבר, ופתאום הכל התרסק מול מכבי תל אביב. יהיה משחק קשה בראשון, אבל נעשה הכל כדי לנצח", אמר הבוקר אחד השחקנים. מחר תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.


פלומיין. ערך אימון קל בלבד (דני מרון)

בעניין אחר: אחרי סאגה ארוכה, בית הדין לעבודה בירושלים שינה החלטה של הביטוח לאומי והכיר בחנן אזולאי, שעזב לאחרונה את מחלקת הנוער, כנכה עבודה. אזולאי, המיוצג על ידי עו"ד איתמר כהן, יזכה להוצאות משפט ושכ"ט עו"ד בגובה 7,000 שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי