ההתאחדות הודיעה: אסולין לא היה צריך לשלוף אדום למתיאוס

אוהד אסולין
אוהד אסולין | עדי אבישי

בכנס מקצועי שנערך בבית הנבחרות בשפיים נקבע כי שופט המשחק בין רעננה לבאר שבע שגה כאשר הרחיק את הבלם הספרדי בצהוב שני. כמו כן הצדיקו את פסיקתו של ליאני לשרוק לפנדל לזכות בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) נערך כנס מקצועי לסגל שופטים-על בבית הנבחרות בשפיים במטרה לבחון את האירועים שביצעו השופטים במהלך המחזור החמישי של ליגת העל.

ההתאחדות הודיעה ששופט המשחק בין הפועל באר שבע להפועל רעננה אוהד אסולין טעה כאשר הניף כרטיס צהוב שני לשחקן לדויד מתיאוס בטענה שאין מדובר בעבירה חסרת אחריות המצדיקה כרטיס צהוב. יש לציין כי שופט ה-VAR אינו רשאי להתערב באירועים של כרטיס צהוב (גם אם מדובר בצהוב שני) ולהמליץ לשופט על בחינתם על גבי מסך.

בנוסף לכך, נכתב כי השופט לירן ליאני צדק כאשר פסק על בעיטת עונשין, לזכות בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב בדקה ה-71. מדובר במשיכה בוטה ומתמשכת, אשר גרמה לנפילת התוקף כאשר הכדור היה בכיוונו. השופטים הונחו להקפיד ולשרוק לבעיטות עונשין בגין משיכות חולצה מסוג זה וכי מדובר ברף אשר דורש התערבות VAR אם השופט לא פוסק על עונשין.


החלטתו של לירן ליאני לשרוק לפנדל הייתה נכונה (אריאל שלום)

הוועדה המקצועית חיזקה גם את החלטותיהם של שופטי ה-VAR במשחק של מכבי חיפה נגד מכבי נתניה כאשר המליץ לשופט לבחון שריקה שגויה לבעיטת עונשין בעקבות זיהוי ודאי וברור שהעבירה בוצעה מחוץ לרחבת העונשין וגם את של שופט ה-VAR במפגש בין הפועל תל אביב לבני יהודה כשזיהה את קמארה מושך בחולצה של בלטקסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי