בלבול: "המקרה של שועה מאחורינו, אשמח לראות אותו משחק"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק נגד נס ציונה (שבת, 18:45, ישיר בספורט3): "אין בליגה הזאת משחקים קלים". התחרות על אפודת השוער: "כאב ראש חיובי, אחליט מי יפתח בשבת". הקהל: "השחקן ה-12 שלנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה בשבוע שעבר את אחד המשחקים הטובים שלה בשנים האחרונות, כשהביסה 0:3 את מכבי נתניה בסמי עופר והתאוששה מההפסד למכבי תל אביב. בשבת (18:45, ספורט3), רגע לפני פגרת הנבחרות, הירוקים יקוו לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות כשהם יתארחו במושבה אצל העולה החדשה סקציה נס ציונה. 

מאמן הקבוצה מרקו בלבול דיבר הערב (חמישי) על ההכנות לקראת המשחק והתייחס בין היתר גם לירדן שועה שיחזור לסגל ולשוער גיא חיימוב שהתאושש מזעזוע מוח ועשוי לשוב להרכב הפותח על חשבון ג'וש כהן.

מרקו בלבול פתח את דבריו ואמר: "אנחנו מאוד שמחים מהזימונים ומקווים שיגיעו עוד שחקנים לסגל, זה מראה על ההצלחה שלנו, אנחנו מתכוננים לנס ציונה זה לא משחק קל, אין בליגה משחקים קלים קל וחומר במשחקי החוץ. אנחנו יודעים שהיא מאוד מסודרת בהגנה ומאוד טקטית. אנחנו צריכים להיות מאוד נחושים כדי לקחת את הנקודות".


"אין בליגה הזאת משחקים קלים". מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

האם המשחק האחרון הגדיל את הציפיות: תמיד יש ציפיות במכבי חיפה, לחץ הוא דבר חיובי שמניע אותך לעבוד קשה. יש לנו סגל מאוד צעיר ושמונה שחקנים חדשים ויש לנו עוד הרבה איתם. גם מנטלית וגם פיזית, זה חלק מהעבודה שלנו.

האם תישאר עם אותו הרכב נגד נתניה: "שיחקו אז טוב וניצחנו בצדק, ובאופן טבעי אחרי משחק כזה לא עושים שינויים, אבל יש זמן עד המשחק. שיחקנו בינתיים 11 משחקים ועדיין לא פתחנו פעמיים עם אותו הרכב, לרב בשל אילוצים".

ירדן שועה: "המקרה הזה כבר מאחורינו, והדברים מטופלים על ידי המועדון. אם יתאמן בצורה טובה אני אשמח לראות אותו חוזר לשחק".

על התחרות בעמדת השוער: "זה כאב ראש בריא, יש לנו שני שוערים טובים שבכושר טוב. יש לנו זמן להחליט ואחליט ביום שבת".


אני אשמח לראות את שועה חוזר לשחק. (מאור אלקסלסי)

יכול להיות שמצאת את הנוסחה להמשך העונה: "בסך הכל עברנו חמישה מחזורים, הליגה רק בהתחלה, אין כמעט הבדלים הכל מאוד צפוף, אנחנו צריכים להיות מרוכזים למשחק הקרוב נגד נס ציונה. אני חושב שהכי טוב להתרכז ביום יום. קבוצות יודעות לעמוד מבחינה טקטית וצריך להתמודד במשחק הזה ולא משהו שמעבר".

אחרי שני משחקים סאן מנחם מקבל את הזימון לנבחרת: "הוא כבר משחק מתחילת העונה ואנחנו שמחים שהוא זומן בדיוק כמו חזיזה. התמהיל הוא גם קבוצתו וגם השחקנים שמגיעים לכושר טוב".


עומרי גלזר יפגוש את האקסית (דני מרון)

למושאלים של נס ציונה יהיה מוטיבציה נגדכם: "יש לנו הרבה מושאלים בקבוצות אחרות, ואנחנו שמחים שהם משחקים, אנחנו בטוחים שנגד מכבי חיפה הם יגיעו בשיא המוטיבציה. בנוסף אני רוצה להגיד מילה טובה לקהל שיגיע בהמוניו למושבה, הוא השחקן ה-12 שלנו".

האם הסגל לא רחב מדי: "בכל קבוצה יש תחרות ואני לא מכיר קבוצה בלי תחרות וזה דבר טוב שמשפר את כולם וזה חלק העניין ומי שבכושר הכי טוב באימונים הוא משחק וזוהי התחרות במכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי