סרדל: "מקווה להיות הקפטן בעתיד. ב"ש? רוצים לנצח"

לירן סרדל
לירן סרדל | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה סימן מטרות: "נפגוש קבוצה ששינתה את פניה, אבל זה משחק בית ואנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון". התלבטות בין ורמוט לזמיר, בן בסט ישוב לסגל, אך לאלה יפתח (שבת, 20:25 בספורט4). שכטר נפצע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סימנה לעצמה העונה כמטרה להתברג בפלייאוף העליון, אבל כדי שזה יקרה הקבוצה של חיים סילבס לא יכולה להרשות לעצמה לאבד כל כך הרבה נקודות בביתה. אחרי 0:0 בדרבי נגד מכבי חיפה והפסד 2:1 להפועל חדרה, מחר (שבת, 20:25 בספורט4) מצפה לה מבחן משמעותי בדמות משחק מול הפועל באר שבע ובכרמל מקווים שזה גם יהיה ניצחון הבכורה העונה ב"סמי עופר", אחרי שבמשחקי חוץ צברה שבע נקודות מתשע אפשריות.

על הנייר הקבוצה של ברק בכר עדיפה על זו של סילבס, אבל הפועל חיפה כבר הוכיחה העונה כי דווקא מול יריבות עדיפות היא מוציא תוצאות טובות. סילבס ככל הנראה ימשיך לשחק בשיטת שלושת הבלמים ולא יבצע שינויים משמעותיים מהתיקו באשדוד בשבוע שעבר. "אם נשחק כמו במחצית הראשונה מול אשדוד ונהיה מרוכזים, אז נסיים את המשחק עם נקודות", אמרו בחיפה.

באימון המסכם הבוקר, ענר שכטר פרק את הכתף והוא ייעדר מהמפגש. שכטר פונה לטיפול באמצעות אמבולנס לבית החולים רמב"ם לאחר שקיבל טיפול במגרש מהצוות הרפואי. ללא קשר, נראה כי התלבטות אחת שיש למאמן היא דווקא בין נס זמיר לגילי ורמוט, שהיה חולה בשבוע שעבר וכלל לא היה בסגל ב-1:1 באשדוד. גם עדן בן בסט שהושעה בשבוע שעבר, צפוי לחזור לסגל ולשבת על הספסל.

לעומת זאת, מי שמקומו בהרכב נראה מובטח הוא הקשר לירן סרדל שאמר לקראת המשחק: "אני מגיל 5 מגיע לקריית חיים. השקט והצניעות טמון באופי של המועדון ואני מקווה להיות הקפטן של המועדון בעתיד".


סרדל עם לאלה וזמיר באשדוד. השלושה ימשיכו יחד בהרכב? (מאור אלקסלסי)

סרדל, שמשחק במספר עמדות, נשאל מהי העמדה המועדפת עליו: "אני מוכן לעשות הכל ורק לשחק כמה שיותר, אבל העדיפות שלי היא לשחק כקשר. אני מאוד מרוצה מהקרדיט שאני זוכה לו העונה, אני משחק יותר וזה נותן לי הרבה ביטחון שמתבטא על המגרש".

סרדל גם התייחס לשינויים מהעונה שעברה: "יש לנו חדר הלבשה בריא ויש שחקנים בכירים שגם אם הם לא משחקים, אז עדיין שומרים על חדר הלבשה מעולה. בנוסף נבנה כאן סגל מצוין שהוא לדעתי יותר מוכשר מהעונה שעברה כאשר בכל עמדה יש מלחמה על ההרכב".

לקראת המשחק מול באר שבע אמר הקשר לסיום: "מדובר במשחק קשה מול קבוצה ששינתה את פניה ועשתה את הפתיחה הטובה ביותר בחמש השנים האחרונות, אבל בבית שלנו אנחנו רוצים לנצח כל יריבה כדי להסתכל אל עבר המטרה – הפלייאוף העליון".


הרכב משוער:
יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, ניקולה גולן, בן והבה, אלי בלילתי, ג'וניור דה סילבה, לירן סרדל, גידי קניוק, נס זמיר (גילי ורמוט), מהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי