תורג'מן: "למשחק נגד מכבי חיפה צריכים להגיע מאוד אחראים"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן סקציה נס ציונה מתכונן למפגש נגד הירוקים (שבת 18:45, ספורט3): "רוצים להמשיך את ההתקדמות שלנו. המושאלים? הם מחויבים לנס ציונה, זה רק פיקנטיות". סקו טורה ואופיר מזרחי ייעדרו, בויסן עשוי לשוב לסגל

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה עדיין מחפשת ניצחון בכורה בליגת העל, ותקווה להשיג זאת מחר (ראשון 18:45, שידור ישיר בספורט3) כשתארח באצטדיון המושבה את מכבי חיפה. נכון להבוקר, נרכשו על ידי אוהדי מכבי חיפה כ-5,000 כרטיסים ובנס ציונה מצפים לכ-1,000 מאוהדיהם שיגיעו לעודד.

לרשות המאמן עמיר תורג'מן יעמדו עומרי גלזר ויונתן לוי, כאשר סקו טורה מחלים מפציעה בשריר הירך האחורי ולא יהיה כשיר למשחק, ואילו אופיר מזרחי זקוק לזמן התאוששות נוספת. ארבעת השחקנים הגיעו העונה ממכבי חיפה.

החלוץ הדני דויד בויסן, שלא חש בטוב במשחק נגד בני יהודה לפני שבועיים, סיים את בדיקות הלב וקיבל אישור לשוב לאימונים. הוא צפוי להיות בסגל הרחב למשחק.

גלזר.
גלזר. "מי שישחק צריך להיות מוכן" (עדי אבישי)

תורג'מן אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך את ההתקדמות שלנו ואת הדרך, ומתרגלים אליה לאט. מכבי חיפה היא קבוצה טובה ומוכשרת עם שחקנים יצירתיים, וזה משחק שצריך להגיע אליו מאוד אחראיים. לעשות משחקים שלמים מושלמים, לשפר את המשחק קבוצתית ואישית למשחק יותר טוב וגם להבקיע שערים".

השחקנים המושאלים ממכבי חיפה: "המושאלים מחיפה צריכים להוכיח לעצמם שהם יהיו ראויים לחזור בסיום העונה למכבי חיפה. כרגע הם מחויבים לנס ציונה ומעבר לזה מדובר רק בפיקנטיות. לא משנה מול מי משחקים, מי שישחק צריך להיות מוכן לעשות את העבודה ואת המיטב".

"כשיש קהל גדול ביציעים יש אווירה", הוסיף תורג'מן, "וברור ש-5,000 אוהדים זה עדיף על 300. אוהדי נס ציונה צריכים לעשות את העבודה ולהגיע לעודד.

הרכב משוער: עומרי גלזר, בן סיטלקול, פרנסיסקו דוטרי, דריס ויטנס, יונתן לוי (איתי עוזרי), רומריק אטו, רז נחמיאס, סבין לילאי, אלעד שחף, רז שטיין, מוסא מאזו (עדן שרם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי