איביץ' עשוי להמשיך עם אותו הרכב, מיכה יחזור לסגל

דור מיכה
דור מיכה | עדי אבישי

מכבי ת"א מקווה להמשיך במומנטום ה-0:4 על בית"ר ירושלים גם נגד הפועל חדרה (שבת, 17:45 בספורט4) לעיני כ-25 אלף צופים שכבר הבטיחו את מקומם באצטדיון בלומפילד. הקשר אמור להתלבש למשחק, אך לא ברור אם ישותף

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר את הפועל חדרה (שבת, 17:45 בספורט4) ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון הגדול, 0:4 על בית"ר ירושלים במחזור שעבר.

המאמן ולדימיר איביץ' לא צפוי לערוך שינויים גדולים בהרכב, כאשר מרבית השחקנים שפתחו בטדי, יפתחו גם מחר. קרוב ל-4500 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, בנוסף ליותר מ-19 אלף מינויים שנמכרו, כך שהבטיחו את הגעתם למשחק באצטדיון בלומפילד המחודש כ-25 אלף צופים.

עם זאת, מי שעדין נמצא בספק הוא הקשר דור מיכה, שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ברגלו. מיכה נכלל בסגל למשחק, אולם לא ברור אם ישותף. לעומתו, שרן ייני שמחלים מקרע בשריר התאומים, מאור קנדיל, שנמצא בהליך החלמה מקרע ברצועה הצידית בברכו וכן השוער אנדראס יאניוטיס, ימשיכו להיעדר, כאשר במועדון אומרים שבמקרה של השוער היווני מדובר בפציעה קשה יותר מכפי שחשבו בתחילה ובנוסף לקרע ברצועת הקרסול, מדובר גם בנזק ופגיעה בעצם עצמה.


מיכה ביציע בטדי. ישוב לסגל, אך לא להרכב? (אריאל שלום)

בנוגע לחלק הקדמי, נראה שיונתן כהן וצ'יקו אופאדו, שהצטיינו בניצחון נגד בית"ר, יפתחו גם מחר. דן גלזר ודור פרץ ישתפו פעולה בקישור האחורי, כאשר איתן טיבי, שזומן מוקדם יותר בבוקר לסגל נבחרת ישראל, ימשיך לשתף פעולה עם ז'איר אמאדור במרכז ההגנה.


הרכב משוער:
דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, רוסלן ברסקי (אייל גולסה), יונתן כהן, צ'יקו אופואדו, אילון אלמוג (ניק בלקמן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי