זובאס סובל ממתיחה ולא יהיה בסגל בני יהודה נגד כפר סבא

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

השוער הליטאי פצוע בשריר המפשעה, יונתן שאבי יחליפו במשחק החוץ. גם דור אלו ייעדר, התלבטות בין ליואיץ' לזנטי. דן מורי: "אם ארבע נקודות בשני מחזורים זה אסון, הגענו לימים יפים. הנבחרת? לא רלוונטי עבורי"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שטרם נוצחה העונה בליגה, תארח מחר (ראשון) את הפועל כפר סבא באצטדיון בלומפילד, ותנסה להישאר צמודה לחבורת הצמרת. בשני המשחקים הקודמים התאכזב המאמן יוסי אבוקסיס מהיכולת של שחקניו, והוא צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה.

אבוקסיס תירגל מספר הרכבים באימון הטקטי המסכם, ונראה שההתלבטות המרכזית שלו היא בין מתיאה ליואיץ' ועמית זנטי או תאמבי סגס בקישור. אמיליוס זובאס סובל ממתיחה בשריר המפשעה ולא ייכלל בסגל, וגם המגן דור אלו סובל מפציעה וייעדר מהמשחק.

בקבוצה שוב הביאו פליאה גדולה על כך שהבלם דן מורי לא זומן לסגל הנבחרת, למרות היכולת הגבוהה שהוא מפגין מתחילת העונה.

מורי.
מורי. "לא מסכים שאין לי מקום בנבחרת" (אודי ציטיאט)

"אני חושב שבשני המשחקים האחרונים היתה לנו נפילה במחצית השנייה", אמר הקפטן מורי, בהתייחסו לבעיות במשחק ההתקפה במשחקים האחרונים. "כמו שאנחנו עושים הגנה כקבוצה, וגם החלוצים שלנו והקשרים שלנו עושים הגנה בצורה מצוינת, אנחנו צריכים גם להתקיף כקבוצה, גם אנחנו כשחקני הגנה צריכים לדחוף יותר קדימה ואז הכל יהיה בסדר. אנחנו עובדים בשביל לתקן את הדברים האלה. כל אחד מאיתנו יצטרך לשפר את הרמה שלו ורק ככה נתקדם. אנחנו לא הולכים להגזים עם הביקורת, כי אסור לשכוח שבשני המשחקים האחרונים השגנו ארבע נקודות, כולל תיקו בחוץ מול הפועל תל אביב, ואם זה אסון עבור בני יהודה, אז הגענו לימים יפים. מדובר בשני משחקים פחות טובים שגם בהם השגנו תוצאות לא רעות בכלל".

שוב לא זומן לסגל נבחרת ישראל: "אני רוצה לדבר על דברים רלוונטים ולצערי זה לא רלוונטי עבורי. אני מכבד מאוד את המאמן של הנבחרת, יכול להיות שהוא חושב שאני פחות מתאים לו. להגיד לך שאני מסכים איתו? לא. אני אמשיך להתרכז בלעזור לקבוצה שלי. אני לא יכול לתת יותר ממה שאני נותן, כי אני נותן בכל משחק ובכל אימון את ה-100 אחוזים שלי".

הרכב משוער: יונתן שאבי, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, אלבן פנישי, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ' (עמית זנטי), מוחמד גדיר, דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי