איביץ': "לא שיחקנו טוב, נלמד הרבה מהמשחק הזה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן האלופה לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו בתיקו 0:0 נגד הפועל חדרה: "מה שיש לי להגיד לשחקנים אגיד להם באופן אישי". אורי גוטמן מרוצה: "היה משחק קשה, פיזי ומנטאלי. שמחים מהנקודה"

(גודל טקסט)

חוסר היציבות של מכבי תל אביב נמשך הערב, כשהאלופה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב נגד הפועל חדרה אל מול הקהל הביתי בבלומפילד. הצהובים קיוו להמשיך במומנטום אחרי הניצחון 0:4 על בית"ר ירושלים, אך החבורה של אורי גוטמן הציגה משחק עיקש, בעוד חניכיו של איביץ' היו רחוקים משיאם והמאמן לא היה נשמע מרוצה לאחר המשחק:

"לא שיחקנו טוב, לא יצרנו מצבים בשתי המחציות. אולי לקראת הסוף אבל זה לא מספיק כדי לנצח. אנחנו נצטרך ללמוד הרבה מהמשחק הזה.

מה לא עבד הערב: "אנחנו עובדים קשה, ניסינו להבקיע עד הרגע האחרון, היינו צריכים ליצור יותר מצבים מהרגע הראשון של המשחק ולא לחכות עד לדקות האחרונות. משחקים 90 דקות כדורגל".

ההשפעה של הפציעות: "יש לנו מספיק שחקנים, הסגל שלנו רחב ובאופן טבעי אני צריך להשתמש בכולם. זה רק משחק אחד, נצטרך להתכונן למשחק הבא".

המסר שלו לאוהדים ולשחקנים: "מה שיש לי להגיד לשחקנים אני אגיד להם באופן אישי. אנחנו רוצים לשמח את האוהדים ולנצח כל משחק, ננסה לעשות את זה במשחק הבא".


אורי גוטמן: "שמנו מטרה – לא לקבל גול" (אריאל שלום)

מנגד, אורי גוטמן היה הרבה יותר שמח: "שמנו מטרה לנגד עינינו – לא לקבל גול במשחק הזה. היה משחק קשה, פיזי ומנטאלי, מול 25,000 אוהדים צהובים. ניקח את הנקודה".

סגנון המשחק ההגנתי: "במשחקים האחרונים שיחקנו התקפי וכבשנו שערים. היום לא הצלחנו לצאת קדימה, מכבי מאוד דומיננטית וחזקה, הלוואי והיינו יוצאים ליותר התקפות מעבר, זה פחות הצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי