בלבול: "ידענו שלא יהיה קל, שמח שעוואד הביא את השינוי"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים חגגו ניצחון 0:3 שני ברציפות, החלוץ שעלה מהספסל כיכב: "הוא בתקופה טובה". על החזרתו של חיימוב להרכב אמר: "הוא השוער הראשון". שועה ירד לחדר ההלבשה ולא נשאר לחגוג עם השחקנים בסיום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה של עונת 2019/20 ממשיכה להרשים. אחרי הניצחון 0:3 על מכבי נתניה בשבוע שעבר, הירוקים, בעזרת תמיכה אדירה מהקהל, רתחו הערב במושבה והשיגו שלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת כשניצחו 0:3 את סקציה נס ציונה. מוחמד עוואד שעלה מהספסל הביא את השינוי, עם שער ובישול לניקיטה רוקאביצה, גם חזיזה, גיבור השבוע שעבר כיכב. המאמן, מרקו בלבול היה מרוצה בסיום המשחק:

"ידענו שלא יהיה קל, ידענו שהם ישחקו נמוך ושהם לא יתנו הרבה שטחים. במחצית הראשונה לא היינו חכמים, לא היינו יצירתיים וחדים בפעולה האחרונה, אני שמח שבמחצית השנייה הצלחנו לעשות את השינוי. מה שחשוב זה שניצחנו והשערים היו יפים, לקחת את הנקודות זה מה שחשוב".

על ההופעה של מוחמד עוואד אמר: "הוא מתאמן טוב, הוא בתקופה טובה. פתח טוב את הליגה ובאירופה הוא היה בסדר, אמרתי שיש לנו סגל רחב ושחקנים שיקומו מהספסל יצטרכו להביא את השינוי וזה מה שהוא עשה, אני שמח על כך".

החזרה של גיא חיימוב להרכב: "שניהם בכושר טוב, הקרדיט מגיע למאמן השוערים. השיקולים שלי הם מקצועיים, גיא הוא השוער הראשון וזאת הסיבה שהוא חזר להרכב. חתימה טובה לכל עם ישראל, ובעיקר לקהל שלנו שנתן לנו להרגיש בבית היום".


שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום המשחק (עדי אבישי)

מי שהצליח להכעיס חלק מאוהדי מכבי חיפה, הוא ירדן שועה. החלוץ הצעיר שחזר מהשעיה, עלה כמחליף בניצחון על נס ציונה וירד לחדר ההלבשה מיד עם השריקה, כשבדרך העניק את חולצתו לאוהד. חלק מהאוהדים לא אהבו את ההתנהגות של החלוץ שפספס את החגיגות והגיבו בשריקות בוז.

האקט האחרון של שועה גרם לכעס רב במועדון:  "ירדן צריך להיות מחויב לקהל ולמועדון גם אם הוא נכנס כמחליף", אמר גורם לספורט1.

ירדן שועה. הכעיס את האוהדים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי