בכר: "השגנו ניצחון חשוב", סילבס: "קיבלנו שיעור ביעילות"

ברק בכר
ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ב"ש נשמע מרוצה לאחר ה-0:3 בסמי עופר: "מהאימון הראשון הרגשתי שיש פה משהו חזק ויציב. האם זו תהיה הצמרת עד הסוף? מוקדם לקבוע". מאמן הפועל חיפה אמר מנגד: "נוצחנו בצדק"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יצאה לפגרת הנבחרות בצורה הכי טובה שאפשר, עם ניצחון חוץ ראשון העונה לאחר 0:3 מרשים על הפועל חיפה וחשוב לא פחות מכך, קבוצתו של ברק בכר עלתה למקום הראשון בפעם הראשונה מאז עונת 2017/18 לאחר שניצלה את המעידה של האלופה מכבי תל אביב בבלומפילד לאחר שסיימה ב-0:0 נגד הפועל חדרה.

המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "ערב יעיל, לא היה משחק גדול אבל צריך להיות יעילים נגד קבוצה שפתחה את העונה מצוינת, בחצי הראשון לא היינו מספיק אגרסיביים, בחצי השני עשינו את זה הרבה יותר טוב. השגנו ניצחון טוב וחשוב. מהאימון הראשון הרגשתי שיש פה משהו חזק ויציב גם שהם פחות טובות, תוצאות זה דבר חשוב, אבל רגע שיש דרך יבואו התוצאות".

כרגע אתם בראשון הטבלה, מכבי תל אביב שנייה ומכבי חיפה שלישית, האם זה יהיה הצמרת על תום העונה: "מוקדם לקבוע, יש עוד קבוצות למעלה, תמיד כיף לנצח ולעלות למקום הראשון אבל הליגה ארוכה". ההחלטה לפתוח עם שטקוס במקום לויטה: "ברגע ששטקוס היה כשיר, הוא חזר. הוא לא ירד לספסל בגלל יכולת, ההחלטות כאן מקצועיות וזו הייתה ההחלטה שלנו".

 
"כבר מהאימון הראשון הבנתי שיש פה משהו חזק". ברק בכר מרוצה (מאור אלקסלסי)

חיים סילבס אמר מנגד: "קיבלנו היום שיעור ביעילות, ידענו שהמשחק יהיה כזה, היה לנו חצי ראשון טוב מאוד, כשלקבוצה הולך ולנו הייתה איזו החלטת VAR היה מאבק לא פשוט במחצית השנייה ובהזמנות הראשונה הם עשו את הגול השני וזה עשה לנו בעיות רציניות, בסופו של דבר הפועל ב"ש ניצחה אותנו בצדק ואנחנו צריכים להתקדם הלאה".


חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי