יואב כץ לא מרוצה: "נשברנו מנטלית ואסור שזה יקרה לנו"

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה מאוכזבים בעיקר ממשחק ההגנה. פרנסיסקו ג'וניור ייבדק וההערכה כי לא מדובר בפציעה קשה. סילבס על בן בסט: "לא התכוונתי לתת לשחקן להתחמם, אם אני לא הולך לשתף אותו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לא כך הפועל חיפה קיוותה לצאת לפגרת הנבחרות, הקבוצה מהכרמל שפתחה את העונה בצורה טובה, ספגה תבוסה של 3:0 נגד הפועל באר שבע בסמי עופר שגרמה לתחושה קשה במועדון. מלבד התוצאה, במועדון לא מרוצים מהדרך ועל כך שהיריבה לא הרשימה ועדיין הצליחה לכבוש שלושה שערים.

הבעלים יואב כץ בכלל חושב שהבעיה לא מקצועית: "ראשית פסלו לנו גול חוקי ומהצד השני ספגנו שער מטעות שלנו על סף המחצית הראשונה. הקבוצה נשברה בחלק השני ואסור שזה יקרה לנו מנטלית. אותו חוזק מנטלי שהיה לנו בתחילת העונה, לא היה במשחק הזה. מעבר לכך גם משחק ההגנה שהיה מצוין עד המשחק הזה היה מאוד חלש בעיקר במחצית השנייה".

גם בקרב גורמים אחרים במועדון דיברו על איבוד ריכוז במחצית השנייה והבהירו: "כל שחקני ההגנה צריכים להסתכל על המשחק הזה מספר פעמים כי כל אחד עשה מספר רב של טעויות".


"הקבוצה נשברה בחלק השני ואסור שזה יקרה לנו" (מאור אלקסלסי)

מעבר להפסד, הקבוצה איבדה כבר בדקה השביעית את הקשר פרנסיסקו ג'וניור שהוחלף כבר בדקה השביעית בשל פציעה, הפורטוגלי סובל מפגיעה באזור הקרסול וכאבים בברך וייבדק בימים הקרובים. במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה.

מי שלא שותף בהתמודדות הם אלמוג בוזגלו ועדן בסט שישבו בספסל ולא קיבלו דקות בסמי עופר. המאמן חיים סילבס התייחס לכך ואמר: "כל הספסל שלנו יכול לשחק בהרכב וזה דינמיקה של קבוצת כדורגל. יש תחרות טובה על הסגל והיה לנו חילוף ראשון מוקדם. לאחר מכן הייתי צריך להיות מדויק במה שאני רוצה לעשות ולא התכוונתי להרים שחקן או לתת לו להתחמם אם אני לא מתכוון להכניס אותו".

גם הבעלים התייחס לסוגיה ואמר: "כל ההחלטות של המאמן היו מקצועיות ויש לנו הרבה שחקנים מצוינים ומנהיגים וחבל שאסור לשחק עם 21 שחקנים על כר הדשא".


בהפועל חיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה. פרנסיסקו ג'וניור (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי