בחדרה מרוצים: "הוכחנו שיש כאן שחקנים ווינרים"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | אריאל שלום

שביעות רצון לאחר התיקו נגד מכבי ת"א ומחמיאים לגוטמן: "עבד עם השחקנים כל השבוע וכל אחד ידע את מקומו". המאמן גער בלוסיו במחצית, קוגבנייה לא שותף ועשוי לעזוב בינואר. בעירייה ביקשו בומגרטן שהרבני להישאר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חדרה לאחר התיקו המאופס מול מכבי תל אביב, ובמועדון בעיקר מרוצים מהאופי שהראו השחקנים ובנקודה שהם השיגו, שעשוי להיות משמעותית בהמשך העונה. "הוכחנו שיש כאן שחקנים ווינרים שלא נשברים ועמדו טאקטית במשך כל המשחק" אמרו בחדרה.

במועדון בעיקר החמיאו למאמן אורי גוטמן שהקשה על שחקני האלופה לכבוש לשערו של אוסטין אג'ידה בזכות תרגול טקטי מדויק: "גוטמן עבד עם השחקנים כל השבוע וכל אחד מהם ידע את מקומו ועם מעט יותר תעוזה גם יכולנו להבקיע בצד השני", אמרו גורמים בחדרה.

אגב המאמן היה פחות מרוצה מהחלוץ לוסיו במחצית וגער בו על כך. למעשה המאמן אמר לחלוץ: "אני דורש ממך לתת יותר מעצמך". לא שלא שותף היה הקשר דידייה קוגבנייה ונראה כי אם לא ירשים הוא ישוחרר כבר בחודש ינואר.


דידייה קוגבנייה. ישוחרר בחודש ינואר? (מאור אלקסלסי)

לאחר המשחק התלוננו הבלם ויסאם רבאח והקשר אליאל פרץ על כאבים, אבל בחדרה סבורים כי לא מדובר בפציעות רציניות והשניים יהיו כשירים לאחר פגרת הנבחרות גם סלים עמאש שכלל לא היה בסגל צפוי לחזור לסגל של גוטמן בעוד שבועיים.

בנושא אחר, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן פנה בימים האחרונים למשקיפה אלונה בומגרטן שהרבני וביקש ממנה להישאר בתפקיד עד לסיום העונה. בומגרטן שהרבני מונתה לפני שנה על ידי בית המשפט שמשקיפה חיצונית והייתה אמורה לסיים את תפקידה בעוד חודש אבל כאמור נתבקשה להישאר בתפקיד עד לסיום העונה הקרובה.

סלים עמאש. צפוי לשוב לסגל של גוטמן אחרי פגרת הנבחרות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי