תורג'מן: "שחף היה צריך למסור, המהלך השפיע על המשחק"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן נס ציונה התייחס להחמצה של הקשר: "הוא המשיך לבד ואז המשחק כבר הלך לכיוון אחר". דוטרי הוסיף: "אמנם צברנו מעט נק', אך שיחקנו בעיקר נגד הגדולות". המשקיף רשם כתב דו"ח חמור בגין התנהלות לקויה

(גודל טקסט)

העולה החדשה נס ציונה חטפה מכה נוספת, אמש (שבת) היא הובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה והיא יצאה לפגרת הנבחרות כשהיא שקועה בתחתית עם שתי נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים, והיא תקווה להשיג ניצחון ראשון דווקא נגד בית"ר ירושלים במושבה בעוד שבועיים.

אך בנס ציונה אין רק מחדלים מקצועיים – משקיף המשחק יואב שטראוס כתב דו"ח חמור נגד נס ציונה על אי סדרים בארגון המשחק, התנהלות לקויה במכירת הכרטיסים ותורים ארוכים בכניסה של אוהדי מכבי חיפה ושל אנשי תקשורת, כמו גם מבקר איגוד השופטים. בנס ציונה טענו מנגד כי הם לא טענו לכמות כה גדולה של אוהדים מצד מכבי חיפה שהביאו מעל 9,000 אוהדים והבטיחו כי ההתנהלות תשפר כבר במחזור הבא.

גורם בנס ציונה אמר: "האמנו שנהיה במקום אחר בטבלה נכון לעכשיו, אבל קיימת מציאות בטבלה וחובה להעלות את היכולת כדי להתחיל לנצח, מאמינים במאמן עמיר תורג'מן שיעשה את השינוי כי כבר טעמנו והבנו מה זו ליגת העל".


"האמנו שנהיה במקום אחר בטבלה נכון לעכשיו". איתי עוזרי (עדי אבישי)

עמיר תורג'מן אמר לאחר ההפסד: "יש לנו סגל מספיק טוב לליגת העל ואני בטוח שנמשיך בליגת העל ונראה את נס ציונה מנצחת. אני מרוצה מהדרך ומההשקעה של השחקנים ומי שישמע שהפסדנו 3:0 יכול עוד לחשוב מה יהיה. אנחנו בתחילת העונה ואני יוצא מאוכזב מהמשחק ומהתוצאה כי ידענו שיהיה קשה מבחינת תהליך ההגעה לליגת העל".

החמצת ענק לנס ציונה שהשפיע על המשחק: "אכן כן, אלעד שחף היה בפריצה גדולה לכיוון השער והיה צריך למסור כדור שער לרז שטיין. הוא בהחלטה של מאית שנייה המשיך לבד והחטיא ואז המשחק כבר הלך לכיוון של מכבי חיפה אחרת היה להם הרבה יותר קשה".


"יש לנו סגל מספיק טוב לליגת העל". עמיר תורג'מן מאמין בשחקניו (עדי אבישי)

הבלם פרנסיסקו דוטרי דיבר גם הוא לאחר המשחק: "לצבור שתי נקודות מתוך משחקים משחקים זה מעט, אבל צריך לזכור כי שיחקנו נגד רוב הקבוצות הגדולות של ישראל. המשחק הבא נגד בית"ר ירושלים יהיה מבחן והוכחה ליכולת שלנו וכול משחק יהיה כמו משחק גמר. אני מתחבר לכדורגל הישראלי ומתחבר מקצועית לחברי בקבוצה וחובה להשתפר ולהתחיל להבקיע שערים. האווירה במשחק נגד מכבי חיפה מזכירה לי את המשחקים בהם שיחקתי בליגה במקסיקו בפומאס ואני אוהב משחקים כאלו שהקהל מעורב ודוחף קדימה".

קשר הרכש אופיר מזרחי והקשר הקדמי סקו טורה יחד עם החלוץ דיויד בויסן יהיו כשירים למשחק נגד בית"ר ירושלים.

דויד בויסן במדי בית"ר ירושלים. יפגוש את האקסית? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי