ויטור סחט מחמאות: "רמה מעל כל הבלמים בליגה"

מיגל ויטור, גידי קאניוק
מיגל ויטור, גידי קאניוק | מאור אלקסלסי

הבלם שחזר לכושר משחק ובישל בניצחון 0:3 על הפועל חיפה זכה לשבחים. במועדון בטוחים כי הם יכולים להתמודד ללכת עד הסוף במאבק האליפות. ביטון: "מסתכלים רק על עצמנו, המטרה להמשיך קדימה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות לא הגיעה בזמן להפועל באר שבע, שהצליחה לטפס למקום הראשון בליגה בעקבות הניצחון 0:3 על הפועל חיפה אמש (שבת). מדובר בניצחון החוץ הראשון של הקבוצה העונה, שהשלימה את פתיחת העונה הטובה ביותר בעידן ברק בכר, והשיגה שלוש נקודות בחוץ בפעם הראשונה העונה.

בבאר שבע הודו שלא הציגו משחק גדול מול הפועל חיפה, אך לדבריהם זה היה משחק יעיל, שלקחו בו נקודות חשובות להמשך הדרך. היעילות באה לידי ביטוי בין השאר עם צמד החלוצים, בן שהר ונייג'ל האסלבינק שכבשו במחצית השנייה והעלו כל אחד את מאזנו האישי לארבעה שערים. הם היו במקום הנכון ובזמן הנכון, וידעו לנצל עד תום את ההזדמנויות שלהם.

בקבוצה ציינו לטובת את הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, שחזר לעצמו ושוב מבסס את מעמדו כבלם הטוב בליגה. הפורטוגלי שכבש במחזור הקודם את שער הניצחון על הפועל רעננה, בישל אתמול את השער הראשון של באר שבע שפרץ את הסכר לפני הירידה למחצית. "מיגל הוא העוגן שלנו בהגנה. הוא משרה ביטחון על שאר הקבוצה. כשהוא בכושר, הוא ברמה אחת מעל כל הבלמים בליגה", ציינו במועדון.

נייג'ל האסלביינק. החלוץ נמצא בכושר מצוין מפתיחת העונה (מאור אלקסלסי)
נייג'ל האסלביינק. החלוץ נמצא בכושר מצוין מפתיחת העונה (מאור אלקסלסי)

קפטן הקבוצה, בן ביטון אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרגישים טוב מתחילת העונה. החיבור בנינו משתפר ממשחק למשחק והמטרה היא להמשיך קדימה". באשר למאבק אליפות משולש מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הוסיף ביטון: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. לדבר עכשיו על אליפות זה פחות רלוונטי. זו עונה ארוכה ואנחנו מתרכזים רק בלאסוף כמה שיותר נקודות משבוע לשבוע".

למרות שהסתמן כי אוהד לויטה יהיה זה שיפתח בשער במשחק מול חיפה, בכר החליט לבסוף לפתוח עם ארנסטס שטקוס, שסיפק משחק טוב ושקט. לעומת זאת, הקשר מרואן קבהא נגרע מהסגל ביום המשחק בשל מחלה. הקשר הפורטגלי, ז'וסואה, זכה לדקות משחק ראשונות במדי הקבוצה ובבאר שבע מאמינים שהוא יכניס לעניינים בהדרגה.

בקבוצה מאמינים כי העונה הם מסוגלים לתת פייט עד הסוף למכבי תל אביב בקרב על האליפות, בניגוד לעונה החולפת בה הצהובים זכו בקלילות בתואר. המבחן הגדול של ברק בכר ושחקניו יהיו בעוד שני מחזורים, כאשר הקבוצות יפגשו למשחק העונה הראשון באצטדיון בלומפילד.

שחקני הפועל ב
 שחקני הפועל ב"ש חוגגים בסיום. יכולים ללכת עד הסוף במאבק האליפות? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי