אוואני פונה לבית החלים במהלך האימון, אזולאי יחזור לסגל אשדוד נגד ק"ש

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אודי ציטיאט

הבלם האוגנדי חש בכאבים בחזהו, אך הוא שוחרר לביתו ובמועדון מאמינים כי יהיה כשיר למשחק הקרוב. הקשר החלים מפציעה ויעמוד לרשותו של אוואט. שחקן בקבוצה: "רוצים להגיע למשחק מול מכבי ת"א ללא הפסד"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תעלה מחר (שני) צפונה למפגש שיסגור את המחזור השישי בליגת העל נגד עירוני קריית שמונה. חניכיו של רוני אוואט עדיין לא הפסידו העונה ורשמו ניצחון אחד וארבעה תוצאות תיקו. כעת רוצים בקבוצה מעיר הנמל להשיג ניצחון נוסף, לעלות את מאזנם ל-10 נקודות ולצאת לפגרת הנבחרות, כשהם בין שש הראשונות.

עוד לפני המשחק נגד הצפוניים, הבלם טימותי אוואני חש לחצים בחזה בתחילת אימון הקבוצה, נשען על גדר מתחם האימונים ובהמשך נשכב גם על הדשא. אמבולנס עם פרמדיקים פינה לאחר מכן את בלם נבחרת אוגנדה לבית החולים אסותא על מנת לבדוק את מצבו. בשעות הערב הקבוצה הודיעה כי הבלם שוחרר לביתו והוא צפוי לשחק מחר.

גורם במועדון אמר לקראת המשחק: "המגרש הצפוני מאיר פנים לאשדוד בדרך כלל. הפעם עירוני קריית שמונה במקום האחרון ועדיין לא ניצחה בליגה וברור לנו שהמיקום שלהם אינו תואם את יכולתם. צפוי לנו משחק קשה וגם אחריו אנחנו רוצים להישאר נקיים מהפסדים".

אוואני. חש כאבים בחזה ופונה לבית החולים (דני מרון)
אוואני. חש כאבים בחזה ופונה לבית החולים (דני מרון)

המאמן רוני אוואט קיים שיחות עם שחקניו והבהיר להם כי הוא מצפה לשינוי, שאינו מגיע עד כה. הקבוצה ממשיכה לספוג שערים ראשונה במשחק ואז מתחילה במרדף כדי להשוות את התוצאה. הצוות המקצועי עבד ותרגל את המערך האחורי אשר אינו מתואם עדיין, וגורם לשחקני היריב להגיע בקלות למצבי כיבוש רבים.

מבחינה מקצועית, המגן גיל כהן והקשר שלומי אזולאי התאוששו מפציעות ויחזרו לסגל. בנצי מושל יועדף בעמדת המגן הימני במקומו של הכישרון העולה זוהר זסנו. לאונרדו אווסו ורועי גורדנה צפויים לעלות במרכז הקישור, בעוד שובל גוזלן ככל הנראה יפתח בחוד. שחקן בקבוצה אמר: "המפגש נגד קריית שמונה הוא סופר קשה ומדובר בעוד מבחן אופי עבורנו. אנחנו רוצים להגיע למשחק נגד מכבי תל אביב ללא הפסד".

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן (קמאהני מונטרי), לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי (פיראס אבו עקל) , שגיב יחזקאל, דין דוד, שובל גוזלן.

רוני אוואט. מאוכזב ממשחק ההגנה של הקבוצה (דני מרון)
רוני אוואט. מאוכזב ממשחק ההגנה של הקבוצה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי