שי ברדה: "לא מוצאים פיתרונות. נפלנו מול הכישרון של בית"ר"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

עוזר המאמן התקשה למצוא הסברים ליכולת של קבוצתו: "אנחנו מאכזבים את עצמנו, את הקהל ואת בעל הבית. בצ'יראי? נדבר איתו באופן אישי". אלמוג כהן: "אנחנו בסוג של משבר, אף אחד לא יעזור לנו"

(גודל טקסט)
מכבי נתניה ממשיכה להתרסק. למרות הציפיות בפתיחת העונה, הקבוצה מעיר היהלומים הובסה הערב (ראשון) 3:0 בפעם השנייה ברציפות, הפעם ע"י בית"ר ירושלים. לאחר ההפסד, החבורה של סלובודאן דראפיץ' ירדה למקום ה-10 בטבלה, והיא מציינת ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגת העל.



עוזר המאמן, שי ברדה התקשה למצוא הסברים ליכולת של קבוצתו: "
אנחנו מאכזבים את עצמנו, את הקהל ואת הבעל הבית. לא מוצאים פיתרונות כרגע. בתחילת השבוע עבדנו על משהו, הייתה הכנה פנטסטית, ובמחצית הראשונה לא ראינו כלום מזה. נפלנו מול הכישרון של בית"ר"



איך אתה מסכם את המשחק שלכם הערב? "שיחקנו לא מסודר, חוסר ביטחון מאוד גדול לשחקנים אחרי ההפסד בשבוע שעבר והמחצית הראשונה הערב. צריכים למצוא פיתרונות, אנחנו מנסים. יש פה קבוצה צעירה שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות, אני בטוח שזה יקרה גם השנה. כרגע אין יותר מדי מה להגיד, אבל אני מבטיח שתראו מכבי נתניה אחרת".




ברדה: "מאכזבים את עצמנו, את הקהל ואת הבעלים" (אריאל שלום)


מה לא עבד? היינו בטוחים שנשחק היום עם שני קשרים אחורים ושני חלוצים ונראה הרבה יותר טוב. לצערי זה לא עבד, הם השתלטו על האמצע. בית"ר רצתה הרבה יותר, יהיו ימים יפים יותר למכבי נתניה.


 

מה קורה לפאטוס בצ'יראי? "מה שאנחנו צריכים להגיד לשחקנים נגיד באופן אישי".


 

האם אתם יודעים מה תצטרכו לשנות? "אנחנו כן מאמינים בקבוצה ובסגל הזה. בשנה שעברה היינו בדיוק באותו מצב, קבוצת כדורגל נמדדת ברגעים האלה".



פאטוס בצ'יראי. משחק חלש של המונטנגרי (אריאל שלום)


גם הקפטן, אלמוג כהן היה מאוכזב בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים, הרגשנו טוב לפני המשחק. רצינו לשמח את הקהל שלנו, אני חושב שניסינו, אבל יש ימים בכדורגל שלא הולך. אתה מקבל גול ואז יוצא מהמשחק. כואב לי מאוד על הקהל שלנו ועלינו, אנחנו עובדים קשה". 


נתניה במשבר? "כן, אנחנו סוג של משבר. אף אחד לא יעזור לנו, נצטרך להוציא את עצמנו מהבוץ. בסופו של דבר כל אחד יצטרך להראות את האופי שלו ולהוציא את העגלה הזאת מהבוץ". 


מה לא עובד בעינייך? "קשה לי לנתח בדיוק מה לא עובד, אני יודע שניסנו לבוא ולהילחם, נתנו כל מה שיש לנו. כרגע זה לא מספיק. נעבוד קשה, אולי אפילו קצת יותר נרים אחד את השני ובע"ה אני מקווה שעוד שבועיים נשמח את הקהל שלנו". 


אלמוג כהן: "אף אחד לא יעזור לנו" (אודי צטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי