Sport1 Banner

ורד חזר לאימוני בית"ר ירושלים, אוחנה שב מלונדון וטופל

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקפטן עלה לראשונה מזה תקופה ארוכה לדשא יחד עם חבריו, גם הקשר שנפצע רגע לפני תחילת הליגה הגיע לבית וגן אחרי כשלושה שבועות באנגליה, שם נותח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי הניצחון הגדול של בית"ר ירושלים 0:3 על מכבי נתניה, הגיעה בשורה גדולה נוספת מבית וגן: לאימוני הקבוצה שב היום גם עידן ורד שלראשונה מזה חודשים התאמן יחד עם חבריו. 

אמנם היה זה אימון שחרור עבור אלו ששותפו אמש,  אבל יתר השחקנים ערכו אימון רגיל וביניהם גם ורד שהתאמן עם כדור וגם היה חלק מאימון המסירות. גם מיכאל אוחנה הגיע היום לבית וגן אחרי שלושה שבועות וחצי בלונדון, שם נותח, וזכה לעיסוי מהצוות הרפואי והחליף עם חבריו חוויות מימיו בממלכה. גם אופיר קריאף חוזר בהדרגה לאימונים ועבד עם כדור היום בליווי הפיזיותרפיסט עמי מלכה.

עוזר המאמן, חיים שבו, העביר את האימון לעיני המנהל המקצועי, יוסי בניון והמאמן רוני לוי, כשבין היתר עבדו על הנעת כדור מהירה, משחק מסירות רצוף ומהיר, תרגילי התקפה וסיומות מול השער. פרדי פלומיין, לירן רוטמן, יקיר ארצי, אביאל זרגרי, שלום אדרי כבשו שערים יפים, לצד הצלות מרשימות של נתנאל דלויה ורוי ששון, שצפויים להיות השוערים בסגל לקראת המשחק מול נס ציונה, בעקבות הרחקתו של איתמר ניצן. 


השחקנים מקבלים את אוחנה (דוברות בית"ר ירושלים)

עוד באותו נושא: עידן ורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי