בוזגלו ביקש סליחה מאוהדי הפועל ת"א: "מגיע לכם לשמוח"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | עדי אבישי

רגע לפני יום כיפור, קשר האדומים, שטרם ניצחו העונה בשום מסגרת, כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "כולנו נעשה כל מה שצריך כדי לגרום לכם לחייך"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
יממה לאחר ה-2:2 המאכזב נגד הפועל רעננה שקבע שהפועל תל אביב תישאר ללא ניצחון בתום המחזור השישי בליגת העל, קשר הקבוצה מאור בוזגלו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו בו התנצל בפני האוהדים האדומים.


"רגע לפני כיפור, אם פגענו במישהו, במתכוון או שלא, זה הזמן לבקש מחילה. אני מנצל את הבמה כדי לבקש סליחה, קודם כל מאשתי והמשפחה שלי, שעומדים מאחוריי תמיד ועוברים ימים לא קלים, סובלים את מצבי הרוח שלי.


לי חשוב באופן אישי גם לבקש סליחה מהאוהדים שלנו. לא כי אנחנו לא מנסים ולא כי אנחנו לא רוצים, אלא רק בגלל שמגיע לכם לשמוח יותר, הרבה יותר. כולנו נעשה כל מה שצריך כדי לגרום לכם לחייך. חתימה טובה", סיכם בוזגלו.

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רגע לפני כיפור, אם פגענו במישהו, במתכוון או שלא, זה הזמן לבקש מחילה. אני מנצל את הבמה כדי לבקש סליחה, קודם כל מאשתי והמשפחה שלי, שעומדים מאחוריי תמיד ועוברים ימים לא קלים, סובלים את מצבי הרוח שלי. לי חשוב באופן אישי גם לבקש סליחה מהאוהדים שלנו. לא כי אנחנו לא מנסים ולא כי אנחנו לא רוצים, אלא רק בגלל שמגיע לכם לשמוח יותר, הרבה יותר. כולנו נעשה כל מה שצריך כדי לגרום לכם לחייך. חתימה טובה ❤⚽

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי