אוחיון שב להכרה מלאה ושוחח עם משפחתו: "רוצים לראותו בריא"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

בחדרה מקווים להחלמתו המהירה של השוער, שנפצע בצורה קשה ועבר ניתוח חירום בצווארו. בסביבתו שידרו אופטימיות. הערכות: בעוד שבועיים יידעו אם הניתוח הצליח. הקפטן זלקה: "פציעתו שוברת את הלב"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
הפועל חדרה רצתה לצאת לפגרת הנבחרות כשהיא שמחה מהתיקו המפתיע שסחטה ממכבי תל אביב, אך מאתמול (שני) שיחת היום היא בנושא בריאותו והחלמתו של השוער חביב אוחיון, שנפצע אתמול בצורה קשה בצווארו ונותח במשך חמש שעות וחצי במרכז הרפואי 'אסף הרופא'. על פי אבחנת הרופאים השוער סובל משבר בצווארו, אך הניתוח עבר בהצלחה וכעת יזדדק אוחיון, ששב להכרה מלאה, למספר ימי התאוששות, שאחריהם יתברר עתידו.


בשעות הבוקר הרגישו רגשות מעורבים בהפועל חדרה. מצד אחד במועדון הביעו שמחה גדולה מהחדשות על כך שהשוער שב להכרה מלאה ואף שוחח עם בני משפחתו אבל מצד שני טרם ברור כיצד הפציעה תשפיע על עתידו המקצועי של השוער. על פי מקורביו של השוער, הרופאים שניתחו אותו טוענים כי רק לאחר שבועיים יוכלו לראות אם אכן הניתוח יצליח ואם כל החוליות בצווארו של השוער חזרו למקומם.


בסביבתו של השוער שידרו אופטימיות, במיוחד לאחר שנודע כי אחרי שהתאושש מהנפילה, הוא הצליח מעט להזיז את ידיו. על פי בדיקה התברר כי האירוע החל עוד בשעות הבוקר, כאשר אוחיון ערך אימון אישי בים ושם נפל בצורה קשה על הצוואר. חלק מהעדים טענו כי בתחילה השוער לא הרגיש כאבים עזים וניסה לחזור לביתו, אך כאשר הכאבים התגברו הוא הועבר מיידית לבית החולים באמצעות אמבולנס.


חביב אוחיון. חדרה מתפללת לשלומו (לירון מולדובן)
חביב אוחיון. חדרה מתפללת לשלומו (לירון מולדובן)


על הקבוצה עברו שעות לא קלות, כאמור. כל אנשי חדרה, ללא יוצא מן הכלל, התפללו לשלומו של אוחיון: "אנחנו רוצים לראות את חביב בריא ומחייך, כמו שראינו אותו מדי אימון", אמרו הבוקר במועדון. גם הקפטן מנשה זלקה שלח ברכת החלמה: "הבשורה על פציעתו הטרגית של חביב ממש שוברת את הלב. ברגעים כאלה כולנו עומדים מאחורי משפחתו של חביב ואביו מוטי ומאחלים לחברנו היקר בריאות וחזרה מהירה למגרשים. גמר חתימה טובה לכל עם ישראל".
 

מעבר להגעתם של נציג מכבי תל אביב ברק יצחקי וסוכנו של אוחיון אבי נימני אתמול לבית החולים, גם המנהל הטכני של נבחרות ישראל ווילי רוטשטיינר וגם מאמן נבחרת הצעירה ניר לוין התקשרו למשפחתו של אוחיון. בהתאחדות לכדורגל הוציאו הודעה הבוקר בה איחלו לשוער החלמה מהירה ורפואה שלמה: "כבר מגיל צעיר נחשבת להבטחה גדולה, כולנו מקווים כי תחזור מהר ככל האפשר לאהבה הגדולה שלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי