סילבס לשחקני חיפה: "יכול להיות שטעיתי בבחירת ההרכב"

סילבס
סילבס | bola studio

המאמן ערך אסיפה ארוכה לאחר ההפסד להפועל באר שבע ובנוסף הוא צפוי לערוך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים, ביניהם אלמוג בוזגלו וקווין טאפוקו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה באימון הפועל חיפה לאחר ההפסד 3:0 בשבת להפועל באר שבע ונראה כי מי שלקח קשה מכולם את ההפסד היה המאמן חיים סילבס, שהגיע ממוקד לאימון והחליט לערוך אסיפה ארוכה של כעשרים דקות.

המאמן התייחס לשבירה המנטלית של הקבוצה במחצית השנייה, במיוחד אחרי השער הראשון של באר שבע שנכבש בדקה האחרונה של המחצית הראשונה. סילבס אמר לשחקנים: "לא יכול להיות שאנחנו נשברים אחרי שער אחד. אנחנו צריכים לעבוד על חלק המנטלי ולא יכול להיות שיש שחקנים בפשוט לא מופיעים למחצית השנייה".

לאחרונה דובר בקרב השחקנים על אכזבה של חלק מהם מאי הצבתם בהרכב או כמחליפים והמאמן הפתיע כאשר אמר: "יכול להיות שטעיתי בהרכבת חלק מהשחקנים, אבל זאת דינמיקה של קבוצת כדורגל וכולם צריכים לקבל את זה. כולם עושים טעויות בדיעבד".

בקרב השחקנים לא הופתעו מהשיחה ואף ציינו כי ראו כבר במוצאי שבת את הרגשות המעורבים אצל המאמן בעקבות ההפסד. מעבר לכך, סילבס מתכוון לערוך מספר שיחות אישיות בין השאר עם קווין טאפוקו ממנו רוצים לראות יותר וגם מאלמוג בוזגלו שהיה מצוין במשחקי גביע הטוטו, אבל לאחרונה ישנה ירידה בכושרו ולכן הוא כלל לא שותף במשחק מול באר שבע. בנושא אחר, מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג הפתיע אתמול את אחד מילדי מחלקת הנוער שצפוי לעבור ניתוח ועודד אותו.



אלמוג בוזגלו. צפוי לשוחח עם סילבס בארבע עיניים (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי