במכבי חיפה לא יאיצו את חזרתו של רמי גרשון

רמי גרשון
רמי גרשון | מאור אלקסלסי

הסגל של מרקו בלבול צפוי להתעבות לאחר פגרת הנבחרות. הבלם צריך עוד מספר אימוני כושר כדי להגיע לכשירות מלאה. אופטימיות לגבי סיינסבורי לקראת בני יהודה, סלליך יחזור תוך חודש ימים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ערכו היום (שלישי) אימון נוסף וכעת ייצאו לארבעה ימי חופשה, כשיחזרו להתאמן ביום שבת. במועדון החליטו לאפשר לשחקנים מנוחה ארוכה יחסית, גם בשל העובדה כי חלק מסגל השחקנים נמצאים בימים האלה עם הנבחרות השונות. בנוסף, בחיפה מקווים כי מיד לאחר הפגרה הקרובה תעבה הקבוצה עוד יותר הסגל, כאשר גם חלק מהשחקנים הפצועים יעמדו לרשותו של מרקו בלבול.

הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, שנפצע במשחק מול מכבי תל אביב ונעדר מהמשחקים מול מכבי נתניה וסקציה נס ציונה, עובר אימונים מיוחדים וההערכה כי יהיה כשיר כבר למשחק הקרוב מול הכתומים. גם הבלם רמי גרשון עשוי להיות כשיר, אבל בצוות הרפואי החליטו שלא לזרז את חזרתו למגרשים, במיוחד כי מדובר בפציעה בשרירי הבטן וחזרה מהירה יכולה לפגוע בשחקן. במועדון הוחלט כי הוא יעבור מספר אימוני כושר כדי לחזק את השרירים ורק אז יחזור באופן מלא לסגל הקבוצה.

שחקן נוסף שיחזור בעוד מספר שבועות לכושר משחק מלא הוא הקשר סינטיהו סלליך. האחרון כבר עורך את רוב האימונים עם הקבוצה ואף משתתף במשחקונים, אבל בקבוצה לא ממהרים להחזירו לסגל. "בפציעה שעבר סלליך משמע קרע ברצועה הצולבת, חשוב שהשחקן ירגיש ביטחון לחזור באופן מלא למגרשים ואנחנו ניתן לו את כל הזמן הדרוש, בשל ההערכה הגדולה והרצון שסינטיהו יחזור בכושר טוב ויתרום למכבי חיפה", אמרו במועדון. 

טרנט סיינסבורי. הבלם צפוי להיות כשיר למשחק מול בני יהודה (מאור אלקסלסי)
טרנט סיינסבורי. הבלם צפוי להיות כשיר למשחק מול בני יהודה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי