בשורות טובות לנתניה: כהן לא סובל מפגיעה חמורה בברך

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

הקפטן, ששוחרר מסגל הנבחרת, צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא ולהיות כשיר לחדרה. קהת לאוהדים: "לא שכחתי לשחק כדורגל, זה גם החיים שלי". גם דראפיץ' הכניס את האוהדים לחדרו. הקבוצה תקיים משחק אימון נגד כפ"ס

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לצד התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה, במכבי נתניה קיבלו בשורה מעודדת במהלך היממה האחרונה כאשר בדיקת האולטרסאונד שעבר הקפטן אלמוג כהן בברכו לא הראתה על פגיעה חמורה. כזכור, מדובר באותה הברך ממנה סבל כהן מכאבים, מה שהוביל לשחרורו מסגל הנבחרת לקראת המשחקים נגד אוסטריה ולטביה. הקפטן, שסובל עדיין מכאבים, צפוי לחזור לאימונים במהלך השבוע הבא בהתאם למידת הכאב וההערכות הן שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל חדרה במשחק הבא.

במהלך האימון ביום שלישי בו מחו האוהדים על מצבה של הקבוצה, מי שיצא בין השאר לשוחח עימם הוא הקשר רועי קהת, שעד כה לא מצליח להצדיק את הבאתו: "לא שכחתי לשחק כדורגל, וזה גם החיים שלי מגיל קטן", אמר להם הקשר שהראה הבנה למצב וענה לשאלות האוהדים בסבלנות. גם המאמן סלובודאן דראפיץ' יצא לשוחח עם האוהדים, ואף הכניס אחדים מהם לחדרו כדי לשמוע את אשר על ליבם.

בינתיים, היהלומים ינצלו את פגרת הנבחרות כדי להמשיך ולנסות להתגבש במטרה לצאת מהמשבר בו הם נמצאים, כשיארחו מחר (שישי) את הפועל כפר סבא למשחק אימון.


אלמוג כהן. יהיה כשיר לחדרה על פי ההערכה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי