החמישי ברציפות: 0:1 למכבי פתח תקווה וגיא לוזון בעפולה

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

המלאבסים דוהרים לליגת העל עם 20 נקודות וללא הפסד בפסגה אחרי שמונה מחזורים. הקפטן בבייב הורחק, אדום גם לאריאלי מעפולה. כפר קאסם הדהימה עם ניצחון מרשים 1:5 בלוד

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים. במוקד, המשחק שבו אירחה הפועל עפולה את מכבי פתח תקווה. שחקניו של גיא לוזון הסתפקו ב-0:1, ורשמו ניצחון חמישי ברציפות שמחזק את מעמדם בפסגת הטבלה. קפטן המלאבסים, אלי בבייב הורחק. בני לוד אירחה את מ.ס כפר קאסם והובסה 5:1. בית"ר תל אביב/רמלה פגשה בביתה את הפועל נוף הגליל למשחק שהסתיים ב-0:0. 


הפועל עפולה – מכבי פתח תקווה 1:0
נועלת הטבלה מעפולה נותרה עם שתי נקודות בלבד משמונה משחקים, אחרי שאירחה קרב קצוות מול המוליכה שטרם הפסידה מאז תחילת העונה ואשר רשמה הערב ניצחון חמישי ברציפות והעלתה את מאזנה ל-20 נקודות. המלאבסים חסרו את לידור כהן הפצוע. 


מכבי פתח תקווה נותרה בדקה ה-53 עם עשרה שחקנים אחרי שהקפטן אלי בבייב ראה כרטיס צהוב שני ובעקבותיו אדום והורחק. דווקא בנחיתות מספרית, עלתה קבוצתו של גיא לוזון ליתרון 0:1 בדקה ה-67, אחרי שדור חוגי הכניס כדור לעברו של תאי בריבו שכבש מקרוב. אסף אריאלי מעפולה ספג כרטיס אדום בדקה ה-90.




בני לוד – מ.ס כפר קאסם 5:1
אחרי שמאמנה איסמעיל עמאר התפטר, הגיעה העולה החדשה למשחק מול קבוצת התחתית מלוד ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-17 משער של הגנאי עבד אלטיף אמאדו. שתי דקות חלפו, והאורחים כבר ביתרון 0:2 משער שכבש אחמד דראושה. הלחץ הכבד של האורחים נמשך ובדקה ה-36 כבש גדעון אקוואה את השער השלישי – 0:3 מפתיע לכפר קאסם. 


מוסא טראבין מלוד הורחק בדקה ה-59 וכעבור דקה, כבש אמאדו את שערו השני במשחק והעלה את האורחים ל-0:4 גדול. האורחת המשיכה לתקוף ובדקה ה-85 עלתה ליתרון של 0:5, כעבור דקה צימקה לוד ל-5:1. בעקבות ניצחונה הגדול טיפסה כפר קאסם למקום השישי בטבלה עם 10 נקודות, בעוד לוד נותרה במקום ה-14 עם שש נקודות. 






תוצאה נוספת

בית"ר  תל אביב/רמלה – הפועל נוף הגליל 0:0


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי