ז'אורז'יניו הגיע לסיכום עם בית"ר ירושלים על סיום דרכו בקבוצה

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | דני מרון

אחרי שטען כי לא קיבל משכורת למרות שנחשב שחקן הקבוצה וסירב להחזיר את המפתחות, הקשר נפגש עם אוחנה וברוש ונפרד מהמועדון בתום קדנציה בת שנתיים. חוגג יוכל לקבל מההתאחדות 300 אלף ש"ח על שחרור הזר השישי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני בראש ויו"ר המועדון אלי אוחנה נפגשו היום (שישי) עם ז'אורזיניו והצדדיםהגיעו להסכם על סיום דרכו של הברזילאי בקבוצה. הפגישה זומנה לאחר שהקשר טען כי לא קיבל את משכורת ספטמבר ובשל כך השאיר אצלו את מפתחות הרכב והדירה. ז'אורז'יניו קיבל הודעה מוקדם יותר השבוע כי נאסר עליו להגיע גם לאימוני השיקום שלו בבית וגן עם פיזיותרפיסט המועדון, ובהתאם לכך אתמול לא הגיע למתקן. כעת הפרשה הסתיימה, והקשר יחזור לארצו. הוא יקבל משכורת לארבעה החודשים הקרובים.

ז'אורז'יניו אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח שהגענו להבנות בסופו של דבר ושאנחנו נפרדים בצורה יפה. אני רוצה להודות למועדון על הטיפול המסור בי במהלך התקופה האחרונה והפציעה שעברתי. יש כאן אנשים חמים מאוד שדאגו לי ועזרו לי, ואני שמח שהכל הסתדר בסופו של דבר. כעת אחזור לברזיל לטפל בפציעה שלי בצורה אינטנסיבית ובטוח שאחזור חזק יותר להמשך הקריירה".

אלי אוחנה הוסיף: "רצינו מאוד לראות את ז'אורז'יניו משחק במדי בית"ר, וכשעשה את זה אין ספק שהוא הראה את היכולות שלו. לצערנו לפעמים דברים לא מסתדרים כמו שכולם רוצים, ומה שחשוב שהוא יחזור לעצמו, ויחזור לשחק כדורגל".

בעקבות השחרור, חוגג "יחסוך" לא רק את המשכורת של ז'אורז'יניו להמשך העונה, אלא גם יקבל מההתאחדות את מענק 300 אלף השקלים שמגיע לו עבור שחרור הזר השישי. בהתאחדות רוצים לראות את המסמך חתום ורק אז יאשרו לבעלי בית"ר לקבל את המענק.

קונטה. בבית
קונטה. בבית"ר רוצים שיהיה חלק מההכנות לנס ציונה (אריאל שלום)

בנושא אחר, אחרי שבמועדון אישרו אתמול כי שלחו מכתב לנבחרת גינאה בעניין אנטואן קונטה, השחקן חזר לישראל כבר אתמול עוד לפני סיום שלושת המשחקים מחר (נגד איי קומורוס) בשלישי (צ'ילה) ושישי (סנגל). במועדון רוצים שקונטה, אם אכן ישתקם ויוכל להתאמן, יהיה חלק בלתי נפרד מההכנות למשחק מול נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי