פציעתו של אלמוג בוזגלו לא מדאיגה את הפועל חיפה

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

במועדון לא התרגשו מפריקת הכתף של הקשר: "זו פציעה שחוזרת על עצמה, נראה שהוא יוכל לשוב לאימונים בשבוע הבא". גוואנגז'ו העבירה תשלום ראשון על סבע. פרנסיסקו ג'וניור מתאמן בנפרד, אך אמור להיות כשיר לרעננה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה יערכו אימון היום (שישי) ולאחריו יצאו לחופשה של יומיים, לפני שיגבירו את קצב האימונים החל מיום שני הקרוב לקראת משחק הליגה נגד הפועל רעננה. במועדון לא התרגשו יתר על המידה מפציעתו של אלמוג בוזגלו, שפרק את כתפו באימון אתמול ופונה לבית החולים רמב"ם, מכיוון שזו לא הפעם הראשונה שקורה לקשר: "מי שמכיר את הפציעה הזו, יודע שברגע שזה קורה בפעם הראשונה, זה חוזר על עצמו. גם אתמול, אחרי שהחזירו לו את הכתף למקום, הוא רצה לחזור מיד לאימונים ונראה שהוא יוכל לעשות זאת כבר בשבוע הבא".

גם פרנסיסקו ג'וניור מתאמן כרגע בנפרד מחבריו, זכר לפציעה שספג במשחק מול הפועל באר שבע, אבל נראה כי הקשר יהיה כשיר למחזור הקרוב שייערך לאחר פגרת הנבחרות. בכל מקרה, הצוות המקצועי הוריד באימונים האחרונים את העומס וכל מי שהרגיש צורך זכה למנוחה.

בנושא אחר, בחיפה הביעו שביעות רצון מקבלת תשלום ראשון מקבוצת גוואנגז'ו R&F הסינית על סך כ-25 אלף דולרים, כאשר תשלום נוסף צפוי להתקבל בשבועות הקרובים. כזכור, הפועל חיפה דרשה דמי השבחה על העונה בה שיחק הקשר במדי קבוצת נערים ג' של המועדון..

אלמוג בוזגלו אמור לחזור מהפציעה בשבוע הבא (מאור אלקסלסי)
אלמוג בוזגלו אמור לחזור מהפציעה בשבוע הבא (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי